זכרו של רס"ל אחמד אבו לטיף ז"ל בוגר עמל רעות הונצח בביה"ס

אחמד

במסגרת פרויקט "קירות מדברים שותפות" במח"ט עמל רעות מחנה נתן, הונצח בכניסה לבית הספר זכרו של אחמד אבו לטיף, בוגר בית הספר שנפל בעזה במלחמת חרבות ברזל. 
רס"ל (במיל') אחמד אבו לטיף ז"ל התגורר ברהט. הוא לחם בגדוד 8208, חטיבה 261, וב-22 בינואר 2024 נפל בקרב בדרום רצועת עזה. בן 26 היה בנופלו. הוא הובא למנוחות ב- 23 בינואר 2024 בבית העלמין ברהט.אחמד סייים את לימודיו במח"ט עמל רעות מחנה נתן בשנת הלימודים תשע"ה.

מנהל בית הספר תמיר חסון: "אחמד הגיע לבית הספר בעיקר כדי להתגייס לצה"ל. הוא היה מורעל צבא. תמיד התנדב למשימות בטקסים ובאירועים הבית ספריים. תמיד עם חיוך ומאור פנים לכולם. הוא השתתף בשבוע הגדנ"ע בבית ספר שדה בוקר בכיתה י"א ובי"ב . קיבל תעודת הצטיינות. הוא השתתף גם במשלחת לפולין. אחמד האמין שהערבים חייבים להיות אזרחים נאמנים למדינה ולחוקיה, ושכולם חייבים לעשות שירות משמעותי למדינה, או בהתגייסות לצה"ל או בשירות לאומי".

מנכ"לית קבוצת הרב תחומי עמל קארן טל, על הנצחת זכרו של אחמד בכניסה לבית הספר: "זה כל כך צובט את הלב ומרגש כאחד. לצד דמותו נכתב: כולנו שותפים לאותו גורל ואנחנו חייבים להיות מאוחדים, והמשפט הזה כל כך מבטא את דרכו של אחמד ואת אמונתו בחיים של שותפות אמיתית. יהי זכרו ברוך".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *