נחנך קמפוס חדש של תיכון עמל TECH in ליד שהם

De_louya240418_483-1024x683

קבוצת עמל חנכה ב- 24.4.18 את הקמפוס החדש של בית הספר התיכון עמל TECH In, המאגד בתוכו את בתי הספר עמל תל השומר ועמל בן עמי שפעלו באזור. הטקס התקיים במעמד מנכ"ל משרד העבודה והרווחה ד"ר אביגדור קפלן, סמנכ"לית וראש מינהל פדגוגיה בקבוצת עמל ד"ר רונית אשכנזי, מנהל אגף הכשרה מקצועית ופיתוח כ"א במשרד העבודה והרווחה שולי אייל, מנהלת מחוז ת"א והמרכז במשרד העבודה ציפי שיינקמן, ממונה נוער במחוז אביגדור קריל, מנהל בית הספר אילן אלימלך, אנשי מטה קבוצת עמל, צוות בית הספר ואורחים נוספים.

בית הספר, הממוקם במחנה בן עמי בקרבת העיר שהם, מהווה קמפוס טכנולוגי-מקצועי על אזורי המשרת את חבל מודיעין, בקעת לוד, בקעת אונו, וקולט תלמידים גם מרחבי כל גוש דן והסביבה. בית הספר החדיש, אשר מופעל על ידי משרד העבודה והרווחה בשיתוף עם קבוצת עמל, מכיל סדנאות מחשבים חדישות אשר נפתחו לרווחת והעשרת התלמידים, וכן מבנה חדש של סדנאות מתקדמות לחשמל, אוטוטרוניקה, CNC , מיזוג אוויר ועוד. כמו כן עברו כיתות הלימוד מתיחת פנים נרחבת בכדי להציע לתלמידים את התנאים החדשים והטובים ביותר.

בית הספר מציע למידה בכיתות קטנות, הסעות מסודרות, ארוחות חמות, הנהלה בגובה העיניים, שעות תגבור ושיעורים פרטניים, יחס אישי ותחושה של בית. כל זה לצד שלל פעילויות חברתיות, ימי גיבוש, חדר כושר ועוד..

ייחודו הבולט של בית הספר נמצא במגמות המוצעות לתלמידים. בתוך המגוון ניתן למצוא מגמות ייחודיות לאזור כמו מגמת תיב"ם (CNC)- תכנון וייצור בעזרת מחשב, מגמת קירור, מיזוג אויר וחשמל – לימודים מתקדמים לייצור מערכות מיזוג אויר וקירור כולל בתים חכמים, מגמת אוטוטרוניקה- מכונאות וחשמל רכב כולל איתור תקלות בעזרת מערכות ממוחשבות, מינהל ולוגיסטיקה, שיווק וקידום מכירות ועוד

בית הספר דוגל בתפיסה חינוכית חדשנית של סביבת למידה מודרנית באווירה לימודית נעימה, הכוללת עבודה תוך ישיבה בכורסאות "פופים" במקום כסאות תלמיד סטנדרטיים. כל איזור ביה"ס מרושת ברשת אינטרנט אלחוטית והלמידה מתקיימת בעזרת אייפדים ולוחות חכמים המצויים בכיתות.

ד"ר אביגדור קפלן, מנכ"ל משרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים: "מדינת ישראל היא מדינת הייטק. לצד זאת המדינה זקוקה לכל אלו שעוסקים בטכנולוגיה כיוון שבלי זה – ההייטק לא יתפתח. אני מברך את רשת עמל על האיחוד של בתי הספר ומאמין בהצלחתו. שר העבודה והרווחה חיים כץ מייחס חשיבות רבה לקידום הלימודים הטכנולוגיים, לכן אנו במשרד נמשיך לתת את מלוא המשאבים הדרושים ולמנף את החינוך המקצועי בישראל."

מנכ"ל קבוצת עמל, עו"ד רוית דום עיני: "בית הספר התיכון עמל TECH in הוא פרי חזון משותף של כל השותפים למהלך הזה, משרד העבודה, קבוצת עמל וצה"ל, חזון שבמרכזו יצירת אופק תעסוקתי לבני נוער אשר רוצים לבנות לעצמם קריירה מקצועית ארוכת טווח. זהו פרי שיתוף פעולה אמיץ ויוצא דופן בינינו לבין משרד העבודה, כשמה שמנחה אותנו זה העצמתם ועתידם של התלמידים. התשתיות החדישות של בית הספר, התפיסה הסביבתית החדשנית, בשילוב עם היכולות הפדגוגיות והטכנולוגיות המתקדמות ביותר, כל אלה מאפשרים להעניק לתלמידים חוויה לימודית שונה וייחודית, כלים לחיים ואופק תעסוקתי בעולם המחר." 
ד"ר רונית אשכנזי סמנכ"לית וראש מינהל פדגוגיה בקבוצת עמל אמרה במעמד גזירת הסרט: "יש פה בשורה של תיכון מקצועי חדש שתלמידיו יזכו לרכוש מקצוע מבוקש ולבנות עתיד מאתגר, תיכון שתלמידיו יהיו מבוקשים מאוד בתעשייה, בשוק הטכנולוגיה ובאגפים המקצועיים בצה"ל. "
מנהל בית הספר אילן אלימלך הודה למשרד העבודה ולקבוצת עמל על הפיתוח חסר התקדים של בית הספר. "ניתן דגש מיוחד לסביבת עבודה מודרנית של המורים והצוות ולצורך כך הוקם חדר מורים מיוחד ומודרני, הכולל פינות מנוחה ועבודה ממוחשבות, פינות לקבלת הורים ולישיבות צוותים" אמר. הוא ציין שההרשמה לבית הספר נמצאת כעת בעיצומה.
בתמונה מעלה: גוזרים את הסרט: (מימין לשמאל): יאיר בוקעי ראש מינהל לוגיסטיקה בעמל, אילן אלימלך מנהל ביה"ס, ד"ר רונית אשכנזי סמנכ"לית וראש מינהל פדגוגיה בעמל, שולי אייל מנהל האגף להכשרה מקצועית ופיתוח כח אדם במשרד העבודה, ד"ר אביגדור קפלן מנכ"ל משרד העבודה והרווחה, חגית רימוך הממונה על בתי הספר הטכנולוגיים בעמל, ציפי שיינקמן מנהלת מחוז ת"א והמרכז במשרד העבודה . צילום: רפי דלויה

בלובי של הקמפוס החדש (מימין לשמאל): אביגדור קריל ממונה נוער במחוז ת"א והמרכז במשרד העבודה, ד"ר אביגדור קפלן מנכ"ל משרד העבודה והרווחה, אילן אלימלך מנהל ביה"ס, יאיר בוקעי ראש מינהל לוגיסטיקה בעמל, שולי אייל מנהל האגף להכשרה מקצועית ופיתוח כח אדם במשרד העבודה, ד"ר רונית אשכנזי סמנכ"לית וראש מינהל פדגוגיה בעמל, חגית רימוך הממונה על בתי הספר הטכנולוגיים בעמל. צילום: רפי דלויה

הסרת הלוט מעל שלט הכניסה לקמפוס החדש של תיכון עמל TECH in

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *