האזינו למורי עמל בפודקאסט המרתק "שומעים חינוך"

ana

הנכם מוזמנים להאזין לשלושה פודקאסטים מרתקים בהשתתפות מורי עמל, מהפודקאסט "שומעים חינוך", מבית היוצר של קרן טראמפ (הגיע זמן חינוך) ומינהל חינוך בעיריית ירושלים. את הפודקאסט מנחה אמנון רבינוביץ – מורה להיסטוריה ואזרחות ומנהל חטיבת הביניים בבית ספר זיו בירושלים. 

ללמד התמדה
pod1

איך מלמדים ומחזקים את יכולות ההתמדה של התלמידים בכיתה, וכיצד מורות ומורים יכולים להלהיב את התלמידים בתחום התוכן שלהם, וכך לחזק את הלהט והנחישות בקרב תלמידיהם? 
מתארחים המורים מהרב תחומי עמל רמלה ליאור לוי שלום ויעל נוריק. האזינו

שחיקה
shimonבפרק זה שני מרואיינים,  המרואיין השני הוא שמעון גרינהויז, מורה למתמטיקה בן 88 מתיכון עמל ב' בפתח תקווה שמלמד כבר 70 שנים (!) שמעון מלא מרץ ואנרגיות, ואפילו הגיש השנה את התלמיד ה-25 אלף שלו לבגרות! הסיפור האישי של שמעון והתובנות שהוא מביא איתו מעוררים בנו השראה

האזינו!

 

 

כיתה הטרוגנית
anushאנא וקנין והמורה לחשבון שלה מבית הספר היסודי : פרק מרגש במיוחד הפגשנו בין אנא התלמידה (שלימים נהייתה מורה ומרכזת תחום מתמטיקה במינהל לפדגוגיה ברשת עמל) לבין רינה, המורה שהציתה בה את התשוקה להוראה. בכיתה ג' אנא כתבה לעצמה על פתק: "אני רוצה להיות מורה". הכיתה שבה אנא למדה הייתה אפילו יותר מגוונת מהכיתות של היום. הייתה זו הכיתה היחידה בשכבה, בבית ספר ששכן בשכונה של עולים חדשים. התלמידים למדו הכל יחד, מבלי שהכיתה תופרד לקבוצות, הקבצות או רמות יכולת. למעלה משלושים וחמישה תלמידים, עם פערי שפה, ידע ותמיכה הורית עצומים, בכיתה אחת. לכיתה הזו הגיעה המורה רינה – מורה לחשבון, שמצאה דרך מופלאה להתמודד עם האתגרים האלו. דרך ההוראה של רינה לא רק שחיבבה את החשבון על תלמידיה, אלא גם גרמה להם להעריך את מקצוע ההוראה ולחלום להיות מורים. פרק שביעי מעורר השראה במיוחד, שמציג את ההזדמנויות שבכיתה הטרגונית ומביא עד אליך שיטות הוראה מעולות לכל מורה שרוצה להגיע לכל תלמיד ותלמידההאזינו!

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *