"אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים"…NFTE בעיטת הפתיחה

nfte

מאת: שירי אשד יהושע

למעלה מ-100 תלמידי בתי ספר שלנו, הלומדים בתכנית NFTE, התכנסו היום "לאירוע הסרת הלוט" אשר התקיים בקריה האקדמית בקריית אונו.  

התחלנו את המפגש בכינוס עם מסר וציטוט מתוך ספרו של ד״ר סוס ״אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים״ – החיבור לערכים ולמיומנויות הדרושים להצלחה בתוכנית NFTE ובעולם היזמות. 
בהמשך האזנו להרצאתו המרתקת של רועי בוגטי, היום בעל תפקיד בכיר בחברת "מטרו מוטור" ובעבר ילד-נער שגדל ברחובות ואכל מפחי אשפה, סיפור חיים מסמר שיער אך גם אופטימי ועם מסרים חיוביים וערכים חשובים. היה מרתק לראות את העניין שהביעו התלמידים/ות והשאלות ששאלו את רועי.  
בהמשך הוצגו המיזמים העסקיים, הראשוניים, ע"י צוותי התלמידים, בפני יועצים-מתנדבים וניכרה התרגשות רבה.
היה יום מעצים, ממלא בחדוות עשייה והתרוממות רוח.
התלמידים והתלמידות התנהגו למופת, שמרו על ניקיון המקום והתנהגו בצורה מאוד מכובדת.

12 היועצים המתנדבים, אנשים מקסימים ומיוחדים, מהמגזר העסקי, השקיעו מזמנם החופשי, באו להקשיב ולייעץ לתלמידים שלנו בנוגע למיזמים עסקיים ופשוט יצאו נפעמים!

תודה לד"ר רונית אשכנזי סמנכ"לית ומנהלת המנהל לפדגוגיה על תקצוב התכנית, אמונה בנחיצותה ובחשיבותה. תודה גדולה ומיוחדת לחברי המנהל לפדגוגיה על הליווי התמיכה והעבודה הקשה למען הצלחת אירוע זה, תודה לכם מנהלים ומנהלות, חלקכם מביעים אמון בתכנית כבר לא מעט שנים וחלקכם מכירים אותה לראשונה השנה. הדרך לא תמיד קלה, קשיים יש תמיד ובלי סוף ובכל זאת  מתייעצים, לא מוותרים וסומכים עלינו. יישר כוח!

לאלבום תמונות לחצו כאן

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *