לומדים עיצוב באהבה – תערוכת גמר מרגשת ומיוחדת של בוגרי המכללה הטכנולוגית להנדסאים עמל באר שבע

IMG-20240704-WA0015

רמי אמיתי, המינהל לפדגוגיה

"השתתפתי אתמול באירוע סיום לימודיהם של 12 תלמידי החינוך המיוחד במכללה הטכנולוגית להנדסאים עמל באר שבע,  ומצאתי לנכון להדגיש פן משמעותי הרבה מעבר לתערוכה המקסימה והטקס המרגש שאותו הפיקו התלמידים לבדם: מדובר בפרויקט ייחודי שאין כדוגמתו במערכת החינוך בישראל, שהגיע לשיאו אתמול, והינו תולדת עבודה חינוכית רצופת קשיים ותסכולים IMG-20240704-WA0017שהצליחה להביא את הבוגרים לשלב הגמר. לא כולם יודעים שילדי החינוך המיוחד זכאים לחוק חינוך חובה עד גיל 21, אולם בפועל, מסיום י"ב ובמהלך 3 שנים נוספות הם אינם חווים פעילות חינוכית שתבנה את עתידם. הפרויקט המקסים ביוזמתה ובניהולה של מור טל בן עזרא, מנהלת המכללה, שבסיומו זכו התלמידים להסמכה טכנולוגית, מאפשר להם בניית עתיד טוב יותר והשתלבות בחברה, במלוא משמעותה של המילה. שמעתי ממור על תלמידה שעם הגעתה למכללה לא פצתה את פיה ורק התכתבה והיום היא מקיימת דיאלוג מקסים ומרגש. מגיעות למור ולצוות המון תודות והערכה כנה על הפעילות החינוכית המרגשת – ראוי שהמפעל החינוכי המבורך יזכה לתהודה ויפרוץ מחוץ לגבולות רשת עמל, כדי להעיד על העבודה החינוכית המושקעת לא רק במצטיינים אלא גם בחסרי הישע שלעיתים נדחקים מעט הצידה. תודה מור והצוות, כל הכבוד! "

התערוכה המקסימה משקפת את ההתקדמות המשמעותית שעברו הסטודנטים לאורך לימודים, בהם התמודדו עם אתגרים, תוכנות חדשות, פיתחו חשיבה יצירתית והתמודדו עם ביקורת. יצירותיהם מגלמות ביטוי אישי ומשקפות את עלמם הפנימי, מחשבותיהם, והחוויות שעברו.

mor3

 

מור טל בן עזרא, מנהלת המכללה: "עכשיו כשזה נגמר, אני גאה ונרגשת לומר – 12 מוסמכים טכנולוגיים בעולם התקשוב בעלי צרכים מיוחדים, יצאו לעולם הגדול, כשהם ארוזים במיטב המיומנויות, הידע והכישורים הנדרשים. זכינו!!"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *