מקומות ראשונים לקבוצת עמל בתחרות מיזם השנה מטעם יוניסטרים!!

מיזם השנה

מאת: אורית להב, מובילת תוכניות NFTE-SUN

 

בתחרות מיזם השנה מטעם יוניסטרים, שהתקיימה השנה באקספו בתל אביב, השתתפו מיזמים של רשת עמל וזכו במקומות בולטים בכל הקטגוריות.
במקום הראשון בתחרות SUN, זכה מיזם SAFE BITE של צוות הרב תחומי עמל טייבה (בתמונה)

צילום מסך 2024-08-19 140436

Safe Bite - "ביס בטוח" – הינו מכשיר שעוזר לבעלי רגישות לבוטנים (רגישות מסכנת חיים) ומגלה בכל אוכל האם יש בו בוטנים, אפילו בכמות מזערית. זו שנה ראשונה שבית הספר משתתף בתוכנית SUN, והם יצאו עם הישג מרגש שיזכרו כל חייהם. התלמידים בליווי המדריכה של יוניסטרים עבדו בחריצות גדולה. פתחו 3 מיזמים ומהם נבחר, בוועדת GNG המיזם שזכה במקום הראשון! במפגש שהתקיים לאחרונה סיפרו התלמידים וההורים עד כמה התוכנית עזרה לפיתוח הביטחון, היצירתיות ויכולת הדיבור של התלמידים!

 במקום השני בתחרות NFTE, זכה המיזם MEDBOX של עמל נצרת אלקפרזה 
המיזם עוזר לאנשים הנוטלים הרבה כדורים –  לזכור לקחת אותם

במקום השלישי בתחרות NFTE, זכה המיזם SN של מח"ט עמל זרזיר
המיזם עוזר לאנשים עיוורים להתנייד בפשטות באמצעוחת תליון ובו מצלמה חכמה, שמספרת לעיוור מה הוא רואה ומה יש בדרכו. 
בנוסף השתתפו השנה גם קבוצות של מח"ט עמל אשדוד, עמל ליידי דייויס ירושלים ומח"ט אופקים והגיעו לחצי הגמר עם מיזמים יפהפיים.

צילום מסך 2024-08-19 140327

 

המיזם של מרכז היזמות של הרב תחומי עמל צפת ( שנה ג') – זכה במקום השלישי בתוכנית Adventure - עם האפליקציה MOVIE CODE!
בתוכנית Adventure של מרכזי היזמות, השתתפו שני מרכזי היזמות של עמל המופעלים עי יוניסטרים: הרב תחומי עמל חדרה והרב תחומי עמל צפת. כל מרכז יזמות הציג מיזמים של שנה ראשונה, שניה ושלישית.

עוד נציין שהשנה השתתפו במיזמי SUN השנה תלמידי הרב תחומי עמל אחווה נעורה, שנכנסו עם עם המיזם HUMANCAT – חממה מיוחדת לגידול חתולי רחוב – והפגינו המון כוחות והתלהבות, תלמידי הרב תחומי עמל זרזיר, עם המיזם SOCIAL ANIMAL אפליקציה המזכירה את הטיפולים הנדרשים לחיות המחמד, ותלמידי חטיבת הביניים של הרב תחומי עמל תעופה וחלל ממעלה אדומים עם המיזם – מדרס מיוחד לחולי סוכרת- לראשונה השתתפו במיזם SUN בשנה שניה והמשיכו פיתוח מיזם של שנה קודמת.

כולנו גאים שלמרות השנה הקשה הזו, למרות המלחמה והפסקות הלימודים של חלק מבתי הספר שפונו למקומות אחרים – התלמידים הציגו בכבוד וזכו במקומות מכובדים.
מעל לכל – התהליך שעברו כל התלמידים במסגרת התוכניות השונות, הוא העיקר. התלמידים עברו תהליך פיתוח מקצועי, אישי, חברתי, יזמי וטכנולוגי שתוצאותיו ילוו אותם כל החיים. אני בטוחה שימשיכו להיות פעילים, מובילים ותלמידים נהדרים בהמשך הדרך!  כל הכבוד!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *