היזהרו על נפשותיכם: אופנים חשמליים

אופניים חשמליותבשנה האחרונה נכנס כלי רכב חדש לבני הנוער-אופניים חשמליים. מה מיוחד באופניים האלה שצעירים רבים החליטו לעבור אליהן במקום להשאר עם האופניים הרגילות שלהם?

מאת: אופיר סמאי ועידן לוי
יותר ויותר נערים החליטו להחליף את האופניים הרגילות שלהם באופניים חשמליות. האופניים החשמליות נמצאות היום כמעט בכל מקום: ביתי ספר, משרדים, עבודה, חוגים ועוד. בעבר היו נוסעים באופניים רגילות וכיום רואים כל בן אדם שני עם אופניים חשמליות שעולות לא מעט.
זהירות אני עובר!

זהירות אני עובר!

הרבה בני נוער עברו לאופניים החשמליות בזכות הנוחות שבהם שלא צריך לדווש אלה פשוט ללחוץ על הגז ולנסוע לשלום.הן מועילות בכך שהן מהירות ומביאות אותך ממקום למקום לאתה צריך להגיע אליו מהר יותר ופחות מאמץ מאופניים רגילות או ברגל.

אך כמו כל דבר טוב שיש בעולם הזה יש לו גם הרבה חסרונות. כל ילד קטן שרוצה היום אופניים כאלה יוכל לחסוך קצת כסף או לבקש מהוריו שיקנו לו, ופשוט ייצא לכביש לרכב עליהן מבלי כל נסיון מוקדם בכלי תחבורה עם מנוע.
המהירות המופרזת של האופניים היא גם היתרון וגם החיסרון הבולט כי לא צריך היום בשביל לרכב עליהן שום לימוד לפני זה וכל ילד שפשוט קונה אופניים יסע על הכביש ויוכל או להידרס על ידי מכוניות או לדרוס ילדים קטנים שהולכים לתמימותם על המדרכה.
קסדה בראש טוב

קסדה בראש טוב

אז לסיכום האופניים החשמליות הן המצאה נהדרת שיכולה לתרום לאנשים ולכל אדם בפרט. אז השתכנעתם והחלטתם לקנות תזכרו שצריך גם להיזהר כי זה עדיין כלי רכב בעל מנוע.
פורסם בקטגוריה בני נוער, כללי, פנאי ותרבות, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *