פייסבוק: ההתמכרות הבלתי נפסקת

רבים מאיתנו מבלים שעות רבות כל יום בשיטוט בפייסבוק ומתמכרים אליו ללא הפסקה, נשאלת השאלה האם כדאי לשוטט בפייסבוק למרות כל הסיכונים שבו?

מאת: עדן קשי ונופר בן אליהו

רוב בני נוער מתמכרים לפייסבוק ומבזבזים עליו זמן רב, שבו ניתן לעסוק בדברים אחרים ואף חשובים יותר.

פייסבוק אחד האמצעים הטכנולוגיים שקיימים כיום כמו :טוויטר וואטסאפ ועוד. לפייסבוק ניתן להיכנס דרך כל מכשיר טכנולוגי אפשרי כמו למשל טאבלט,סמארטפון ומחשבהוא נגיש לנו בכל עת ובכל שעה שנרצה.

שיטוט ללא הפסקה

שיטוט ללא הפסקה

הפייסבוק הינו אמצעי לתקשורת בין בני האדם הכולל חשיפה של פרטים אישיים ביותר של כל אחד ואחת מאיתנו, כגון: תמונות, סרטונים , ומידע אישי. הדרך הטובה ביותר לתקשר עם אנשים בפייסבוק היא בעזרת הצ׳אטים שבהם אנו יכולים לשוחח בנוחיות. אך בו בזמן ישנם חסרונות שבולטים מאוד כמו למשל: התנתקות מוחלטת מהעולם שבחוץ, ופדופיליה שמתרוצצת ברשת מבלי שנשים לב לכך אפילו.

כמו כן, הפייסבוק גורם לאנשים להפסיק להיפגש בחיים האמיתיים אחד עם השני. בנוסף, קיימים מקרים בהם בני נוער התאבדו בשל ההשפלות והעלבות שעברו מצד ״חבריהם״ באתר.

Unlike

Unlike

הפייסבוק הוא רשת חברתית שכיף לגלוש בו, אך עם זאת עלינו להיות ערניים לסביבה ולסכנות הכלולות בו, כדי שנוכל לנצל את יתרונותיו לטובה וללא חשש.

פורסם בקטגוריה בני נוער, חדשות בית הספר, כללי, פנאי ותרבות, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *