"ה-"YouTube" הגשים את החלום שלי"

clip_image002שקד לוי בת ה-16 מפתח-תקווה רוקדת להנאתה לאחר לימודי בית-הספר בסטודיו "סיגי ניסן". מה שלא עלה בדעתה הוא שתהפוך לרקדנית ארצית בזכות ה"יוטיוב".

ליטל לוי

שקד לוי בת ה-16 רוקדת כרגע בתוכניות ילדים ובהצגות רבות ברחבי הארץ. אפשר לומר שבעיקר בזכות ה – "YouTube" – אתר אינטרנט בו לכל אדם יש גישה ואפשרות להעלות סרטונים בכל נושא שיבחר.

כאן הכל החל- סטודיו סיגי ניסן

כאן הכל החל- סטודיו סיגי ניסן

לפני כארבע שנים שקד לוי נסעה עם קבוצת הלהקה שלה למספר הופעות בגרמניה, ובהן רקדה את רוב סגנונות הריקוד כמו ג'אז, בלט, היפ-הופ, ומודרני. ההופעה גרמה להצלחה מסחררת ברחבי העולם. בעקבות ההצלחה נסעה קבוצה זו לתחרות ריקודים בצ'כיה ולהופעה ביורודיסני- צרפת. בזכות צילום ההופעות והעלתם ל "YouTube" התבלטה שקד ומיד אנשים רבים הבחינו בכישרונותיה וביכולותיה. כיום היא מבוקשת מאוד בקרב הופעות והצגות בארץ.

אפשר להגיד הרבה דברים על ה "YouTube" אבל במקרה של שקד היוטיוב דווקא עזר לה להגשים את חלומותיה- להיות רקדנית מקצועית.

איך התפתחה הצלחתך?                                                                      "הופעות רבות מהסטודיו שלי התפרסמו ביוטיוב, בהתחלה לא היו הרבה צפיות אבל לאחר מכן התחילו הצפיות לעלות ולעלות. אחד מהכאורוגרפים של הצגות מחזמר- אבי שמואלי, צלצל אלי באחד הימים והציע לי חוזה סדיר של עשר הצגות ברחבי הארץ לשנה".

6מה זה ריקוד בשבילך?                                                                     "ריקוד זה מי שאני ומה שאני, כשאני עצבנית או עצובה אני מפעילה מוזיקה, מתחילה לרקוד ומשתחררת, ריקוד משכיח אותי מהכל. כבר מגיל קטן חלמתי לרקוד על במות, להעביר ולהביע את אהבתי לריקוד בפני הארץ כולה, אף פעם לא חשבתי שמה שיעזור לי להגיע לזה יהיה אתר אינטרנט."

היוטיוב הוא אכן כלי אדיר שמוכיח את עצמו בשנים האחרונות, אך לא בהכרח יפיק כאלו הצלחות בהמשך. מה שבטוח שהחיים של נערה אחת לפחות התהפכו מקצה לקצה בזכותו.

פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *