כוכבת הפופ מיילי סיירוס בדרך לישראל

miley-cyrus-visits-terry-richardsons-studio-0הכוכבת שהתגלתה כ"האנה מונטנה" שמילדה קטנה ותמימה הפכה לכוכבת מדורי הרכילות שלנו וטרנד בימינו, באה לישראל.

איידן אלסקרוב

 

קשה להתעלם מהעובדה שקוראים לה מיילי סיירוס בימינו. היא מופיעה על העיתונים, המסכים וכמעט בכול מקום בו הולכים או קוראים, היא מול הפנים שלנו.

בתקופה רגועה יותר

בתקופה רגועה יותר

הילדה הקטנה והתמימה שגילמה את "האנה מונטנה" לאט לאט הפכה לכוכבת הפופ הכי מדוברת בישראל.
לא רק בגלל המהפך שהיא עשתה אלא גם בגלל המוזיקה הנועזת יותר שלה, הקליפים המרשימים ובנוסף לכל בגלל כמה וכמה הופעות מרשימות שלה ברחבי העולם. כמובן הכוכבת הזאת  צפויה להופיע בישראל ביוני 2014.

בניגוד לכל הביקורות כלפי סיירוס, כל הדיבורים, התמונות, הרכילות והשמועות שממציאים עליה, סיירוס מצליחה כי למרות הכול האנשים בודקים כל הזמן מה קורה איתה, מה הפעם היא עשתה, שומעים את המוזיקה שלה וקוראים את הכתבות והשמועות שכותבים עליה. כאשר הזמרת תעשה את הצעד הנועז הבא כולם ירצו לדעת מה היא עשתה, איפה היא עשתה, מה הסיבה שהיא עשתה את זה וכמובן מה היא לבשה וככה זה יתגלגל באינטרנט, בטלוויזיה, בעיתונים וככה האנשים ירצו לראות את הקליפים שלה.

וכמובן גם בישראל, תמיד כשיקרה משהו, בארץ הראשונים שידעו וידברו ויעבירו לאחרים הם מעריצים של מיילי סיירוס ולהם קוראים סמיילרים (Smilers) שתמיד יהיו אלה שישמעו את המוסיקה שלה, שיודעים עליה הכול, אך גם אלה שלא מעריצים תמיד ירצו לדעת מה היא עשתה כי בסופו של דבר היא מעניינית אותנו.

האם גם אנחנו נזכה להופעה כזו?

האם גם אנחנו נזכה להופעה כזו?

ההופעה של הזמרת המצליחה תערך בפארק הירקון אשר בתל אביב, התאריך עוד לא ידוע, הכרטיסים עדיין לא התחילו להמכר אבל כולם מחכים כבר ל2014.

אז נכון, זו לא פעם ראשונה שזמר מחו"ל בא לישראל, אבל כשסיירוס תבוא יהיה רעש והמולה. האם גם אתם מוכנים?

 

פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *