אתה באמת צריך את זה?

22257890101_da22465a6d_o כיום, ישנה תופעה מאוד נפוצה שהשתלטה כמעט על כל בית, ולא רק בישראל. מהי? מחלת הקניות ברשת.

מאת: אלירן עגיב.

אתה באמת צריך את זה? סביר להניח שלא פעם או פעמיים שמעת את המשפט הזה. משפט שכל אדם אשר מבצע רכישות באינטרנט שמע המון פעמים.

 

מחלת הקניות ברשת תמיד הייתה קיימת, אבל בשנים האחרונות התופעה רק הלכה וגדלה. כמות האתרים אשר מספקת את האופציה להזמין דברים ממדינות שונות כגון: סין, יפן, ארצות הברית וכו' רק הולכת וגודלת.

כמו שכמות הקניות ברשת גדלה בעולם כך גם כמות האנשים אשר מצבעים רכישות דרך הרשת  גדלה גם בישראל. יותר ויותר אנשים מזמינים דרך אתרים כמו "ali express" ,"ebay" , "amazon"  וכו'.

ישראלים כיום מעדיפים לבצע רכישות דרך הרשת מכיוון שהאופציה הזאת נגישה להם מכל מקום, בכל מקום, ובכל זמן. האופציה להזמין דברים זמינה לאנשים מהמחשב בבית או במשרד וגם במכשיר שתופס חלק בלתי נפרד מחיי היום יום של כולנו- הסמארטפון.

האם זה משתלם?

בדרך כלל רוב המוצרים שאנשים מזמינים הם דברים שהם לא באמת צריכים. הם מזמינים אותם רק כי הם רוצים ולא באמת צריכים, וכל אלפי אנשים בעולן מבזבזים אלפי שקלים בכל חודש על דברים שהם לא באמת צריכים, אבל לפעמים אפשר למצוא דברים שימושיים ובמחיר מוזל לדוגמה תחפושות לפורים אשר נמכרים בחצי מחיר מהמחיר בארץ.mobile-693325_960_720

 

בנוסף, ישנם ימים מיוחדים לכבוד הקניות כמו יום הרווק הסיני שמתקיים בתאריך 11.11 אשר בו יש במצעים  והנחות בכל מיני רשתות ואתרים ויש גם את יום שישי השחור (Black Friday) המתרחש בחודש נובמבר.

 

אז למה בעצם אנשים קונים ברשת ללא הפסקה?

הם קונים לא כי הם צריכים את המוצר, הם קונים כי הם רוצים לקנות. אבל למה דווקא דרך אתרים מחול? כי זה זול.

אז מתי נראה סוף לתופעת הקניות? כנראה שלא בזמן הקרוב..

 

 

פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *