תלמידי עמל ניגשו לבגרות הראשונה בישראל במכניקה הנדסית על גבי אייפדים!

HLZ

רוצים לשמוע חוויות מתלמידי הולץ שהשתתפו בבחינת הבגרות הראשונה בישראל שנערכה על גבי אייפדים?  צפו בשיחה שקיימה עמן מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום, מיד עם צאתן מהבחינה.

בתמונה: תלמידי עמל ביום הבגרות ברב תחומי הולץ חיל האוויר, מדגימים תקריב של פמוט שתוכנן ב"סוליד", ומוצב על השולחן באמצעות אוגמנט ריאליטי – מציאות רבודה. צילום: הד"ר ירון דופלט, מפמ"ר מכונות משרד החינוך

yaron

ד"ר ירון דופלט, מפמ"ר מכונות משרד החינוך:
אני מברך את כל תלמידי המגמה שניגשו לבגרות ומאחל להם הצלחה רבה בהמשך, הבחינה באמצעות האייפדים היא רק הסנונית הראשונה, שמאתגרת את מורי המגמה המוכשרים שלנו לרוץ בשבילי העולם השטוח ולהביא את מגמת הנדסת מכונות לקידמת המגמות ההנדסיות עתירות הטוכנולוגיה. יישר כוח לסמדר וישניה שהובילה תהליך למידה עשיר מבוסס פרויקטים כבר בכיתה י׳ שגרם לכך שהבוחן נאלץ לשאול את התלמידים שאלות רמה של כיתה יב. 

המיזם המיוחד נעשה במסגרת שיתוף פעולה בין רשת עמל לחברת אפל העולמית. גם המורים שהתנגדו בהתחלה, השתכנעו לבסוף לקחת חלק בניסיון שלא מאפשר לתלמידים לשכוח את השיעורים, המחברות והספרים בבית. "זהו חלק מתהליך שלם של חדשנות שמתרחש אצלנו ברשת", מסבירה עו"ד דום מנכ"ל עמל, "אנחנו יוצרים בעבור הילדים חווית למידה אחרת. במקום לשנן חומר, אנו מלמדים אותם לחקור ולחשוב ומציידים אותם במיומנויות לעולם המחר". "זהו הדור הבא" מתלהב אבי מידן מנהל בית הספר, "ואי אפשר להילחם בזה". את כל לימודיהם לאורך השנה, עשו התלמידים והמורים באמצעות מכשירי האייפד, שעליהם גם היו ספרי הלימוד הדיגיטליים ובעזרתם נעשו שיעורי הבית והמשימות השונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *