בית הספר הרב תחומי עמל ליידי דייויס ירושלים, זכה במקום הראשון בשתי תחרויות ארציות זכה בתחרות הארצית של NFTE ונבחר לייצג את ישראל בתחרות העולמית שתתקיים בניו יורק באפריל 2016

2211111

 

בית הספר הרב תחומי עמל ליידי דייויס ירושלים, נחל בימים אלה הצלחות מרשימות מאוד בתחרויות כלל ארציות שבהן השתתף. 
בית הספר זכה במקום הראשון באירוע הגמר של תכנית NFTE המכשירה בני נוער ליזמות עסקית, שהתקיים במרכז פרס לשלום. 
תלמידי ביה"ס יזמו את "קליקתור" – אפליקציה המאפשרת לכולם להזמין תור מהסמארטפון: לבנקים, לדואר, לבתי מרקחת ולכל מערכות התורים. האפליקציה מתפקדת כרשת חברתית, כך שניתן לעדכן על עומסים או תורים ארוכים והיא מאפשרת לקבוע תור מכל מקום לכל מקום, בזמן אמת. זכייה זו מקנה לתלמידי ביה"ס הרב תחומי עמל ליידי דייויס ירושלים, את הזכות לייצג את ישראל בתחרות NFTE העולמית שתתקיים בניו יורק באפריל 2016. 

תכנית NFTE שהחלה לפעול בשנת 1987 בארה"ב ובעשרות מדינות בעולם, פועלת בישראל משנת 2007, ושמה לה למטרה לתמוך בשוויון הזדמנויות ולחולל שינוי בעמדותיהם של בני נוער כלפי רכישת השכלה והשתלבותם בעולם היזמות והתעסוקה. 

באירוע, שהנחתה אושרת קוטלר, השתתפו אנשי עסקים מובילים אותם אירחו רותי ובועז רעם מייסדי "שותפי NFTE ישראל" בהשתתפות מנכ"ל ג'וינט ישראל אשלים ד"ר רמי סולימני ושותפים מעמותות, משרדי ממשלה ומטות בתי ספר. 
בין אנשי העסקים שהשתתפו: אבי ורטהיים, דרור נגל, אבי גינדי, אודי שמאי, אפי רוזנהויז, ורד ורון שוורץ, הטניסאי אנדי רם ועוד. 

גם בתחרות ארצית אחרת, קטפו תלמידי ביה"ס הרב תחומי עמל ליידי דייויס ירושלים את המקום הראשון. הם זכו במקום הראשון בקטגוריית "עזרה לבעלי מוגבלויות", בתחרות הפרויקטים הארצית של מינהל מדע וטכנולוגיה במשרד החינוך בתחום אלקטרוניקה, פיקוד ובקרה, שנערכה באוניברסיטת ת"א. הפרויקט שפיתחו התלמידים: "רובוט ככלי עזר לריפוי בעיסוק עבור ילדים עם ניוון שרירים" שנועד לבית החולים אלי"ן ועמותת מילב"ת. 

מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום בירכה על ההישגים המרשימים של בית הספר. במכתב ששיגרה למנהל ביה"ס רפי אלפסי, כתבה בין היתר: " התלמידים היזמים מבית הספר, שיזמו את פיתוח "קליקתור", ניחנים בחשיבה יצירתית ויכולת ביצועית גבוהות ביותר, תוך מתן מענה לצורך חברתי אמיתי של קהלים רחבים באוכלוסייה. זכייתכם במקום הראשון בתחרות ארצית שמוצגים בה מיזמים רבים של תלמידים מכל רשתות החינוך בארץ, היא אות כבוד לכם ולכל קבוצת עמל. שמחתי לשמוע על תחושה של סיפוק עצום וגאווה אדירה של התלמידים ושל צוות בית הספר, ואכן יש הרבה במה להתגאות. הפרויקט שפיתחו התלמידים "רובוט ככלי עזר לריפוי בעיסוק עבור ילדים עם ניוון שרירים" שנועד לבית החולים אלי"ן ועמותת מילב"ת, עורר בי התרגשות רבה ונגע מאוד ללבי, בהיותו בעל ערך אנושי וחברתי מהמעלה הראשונה". עו"ד דום ציינה: "זכיותיכם במקומות הראשונים מהוות מקור גאווה לכולנו, והוכחה נוספת להיותו של בית הספר פורץ דרך. הנני מבקשת להביע את מלוא הוקרתי והערכתי לך ולכל צוות בית הספר, על העשייה החינוכית והערכית החשובה ברוח חזון קבוצת עמל, עשייה המניבה תוצאות כה מרשימות". 

מנהל ביה"ס הרב תחומי עמל ליידי דייויס ירושלים רפי אלפסי אמר: " אני מלא גאווה ותחושת סיפוק עצומה כשאני רואה את התלמידים שמחים ומאושרים, ועל האמונה שביכולתם להגיע לתוצאות והישגים מרשימים ביותר". 

 

 
בתמונה: 
תלמידי ביה"ס הרב תחומי עמל ליידי דייויס ירושלים, עם פרס הזכייה במקום הראשון, באירוע הגמר של תכנית NFTE. ייסעו לייצג את ישראל בתחרות העולמית בארה"ב. 
צילום: רונן דבש 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *