אותות הצטיינות של קבוצת עמל ל- 15 מורים ועובדים מצטיינים

tekes

בטקס חגיגי שנערך במרכז "נא לגעת" ביפו, העניקה קבוצת עמל אותות הצטיינות למורים ולעובדי המינהל המצטיינים שלה לשנה"ל תשע"ו. שבעה מורים מצטיינים קיבלו אות מצטיין מנכ"ל ושלושה קיבלו אות מצטיין פדגוגיה. חמישה עובדי מינהל מצטיינים קיבלו אות מצטיין מנכ"ל ושלושה קיבלו אות מצטיין רשת. הם עלו בזה אחר זה לבמת האולם וקיבלו תעודת הצטיינות מאת מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני, סמנכ"ל וראש מינהל פדגוגיה ד"ר רונית אשכנזי, סמנכ"ל משאבי אנוש דודי דורון ויו"ר ועד עובדי מינהל ארצי רוני פרץ. כל אחד מהזוכים קיבל גם פרס כספי. האירוע כלל מופע של להקת המחול "מקצבים" של ביה"ס הרב תחומי עמל למדעים ואמנויות נהריה.

מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני אמרה: "בימים שבהם הטכנולוגיה החדישה כובשת כמעט כל תחום בחיינו, ובכלל זה בעולם ההוראה והלמידה, חשיבותו ומרכזיותו של המורה רק הולכת ומתעצמת. אנו יודעים כי דווקא בעולם חדש של הוראה מתקדמת בכלים העדכניים והמתקדמים ביותר, רק שילוב הטכנולוגיה החדישה עם מורים מצטיינים כמוכם, יכול להבטיח למידה מסקרנת ומאתגרת. יכולתם של תלמידינו להתמודד בהצלחה עם אתגרי העתיד, תלויה בראש ובראשונה בכם. אתם מטמיעים בתלמידיכם ידע נרחב וערכים חשובים, על כתפיכם מונחת האחריות לעיצוב פני הדור הבא. כל זאת בזכות הדוגמה האישית שלכם, בזכות יכולתכם לפתח בקרב תלמידיכם רגישות לצרכי החברה, אכפתיות, התנדבות ותרומה לקהילה, תוך נטילת אחריות במילוי משימות ותפקידים חברתיים. לעובדי המינהל המצטיינים שלנו, אני מבקשת לומר: בזכותכם, עובדים יקרים, אנו יכולים לקיים ברשת תשתית פדגוגית וארגונית ראויה, המאפשרת למורים ולתלמידים לנהל את שגרת ההוראה והלמידה. בזכותכם אנו מצליחים להוביל הכנסת טכנולוגיה חדישה ומתקדמת, לפתח את הרשת וליצור תשתית איתנה לשנים הבאות. מה שמאפיין אתכם זו המיומנות והמקצוענות, היוזמה, האחריות, ההתמדה, הדבקות במשימות, המסירות הרבה, החריצות, המוטיבציה הגבוהה. כל זאת לצד רוח צוות, יחסי אנוש טובים ונועם הליכות.קבוצת עמל מתברכת בהישגים והצלחות, רק מפני שיש בה מורים ועובדים כמוכם, המחויבים להצלחתנו כרשת חינוך ארצית גדולה ומובילה". עו"ד דום עיני ציינה: " כרשת חינוך המובילה חינוך לערכים של מעורבות חברתית וסיוע לקהילה, בחרנו לערוך את האירוע במרכז "נא לגעת" ביפו, מרכז תרבות ואמנות המהווה מודל לשילוב והכלת אנשים עם מוגבלויות בחברה".

יו"ר הועד הארצי רוני פרץ בירך אף הוא את הזוכים. סיגל אלמי מלמן, רכזת תנ"ך ומובילת הניסוי מהרב תחומי עמל שבח מופת נשאה דברים בשם מקבלי הפרס: "בשנים האחרונות בית ספרנו עבר ועדיין עובר תהפוכות רבות. אלו שנים שמעמידות בפנינו אתגר קיומי ופדגוגי לא פשוט. כתפיסת עולם שמלווה אותי בחיי האישיים והמקצועיים אני מבקשת לראות בכל דבר הנקרה בדרכי הזדמנות ולא מכשול! פתח לחדשנות ולהרחבת אופקים ולא קושי או בעיה. בפעילותי החינוכית, אני חותרת למתן התפתחות אישית של התלמידים והמורים ומאמינה ששיתופי הפעולה מניבים תוצאות עוצמתיות. כך גם כל אחד ואחת ממקבלי האות, הביא עימו לעשייה הפדגוגית המקצועית שלו את תפיסת העולם הייחודית שלו, את מערכת הערכים שלו, את הגוון האישי והמיוחד שלו שהופך אותו ליחיד ומיוחד ובעל ערך כה גבוה למוסד בו הוא עובד ולאנשים הסובבים אותו. לשמחתי,  מצאתי ברשת עמל ובהנהלת בית הספר בית חם וקרקע פורייה לעשייה פדגוגית חדשנית ברמות הגבוהות שבה אפשר לחלום ולהגשים. וזאת כמובן ההזדמנות להודות בשמי ובשם כל העובדים בפה מלא ובחום רב לכל השותפים בעשייה,  שהרי  כל אחד זקוק לסביבה ולתנאים לפרוח ולהצליח ואף אחד אינו פועל בריק. כמו הצדיק בתהילים שמדומה לעץ שזקוק לפלגי מים: וְהָיָה-כְּעֵץ, שָׁתוּל עַל-פַּלְגֵי-מָיִם: אֲשֶׁר פִּרְיוֹ, יִתֵּן בְּעִתּוֹ–וְעָלֵהוּ לֹא-יִבּוֹל; וְכֹל אֲשֶׁר-יַעֲשֶׂה יַצְלִיחַ." (תהילים א') כך גם המורה או העובד זקוק לשותפים, לאמצעים, להובלה ולהשראה. כך כולנו, שגאים היום להיות כאן, לא פעלנו לבדינו וקיבלנו מים חיים מכל הסובבים אותנו! ".
את הטקס הנחתה הדסה ורטמן יונס מנהלת קשרי חוץ של קבוצת עמל.

המורים המצטיינים:

מצטייני מנכ"ל

אופיר אליהו – ביה"ס הרב תחומי עמל ליידי דייויס ירושלים

סיגל אלמי –  ביה"ס הרב תחומי עמל שבח מופת להייטק ולמדעים ת"א

חגי גפן – ביה"ס הרב תחומי עמל ע"ש יגאל אלון רמלה

ויג'דאן שתיוי – ביה"ס הטכנולוגי עמל אלקפזה נצרת

מצטייני פדגוגיה

רחל גולדנברג – ביה"ס הרב תחומי עמל א' פתח תקוה

אנטולי מירלס – ביה"ס מח"ט עמל זיו רחובות

אמל תאיה – ביה"ס הרב תחומי עמל קלנסווה

עובדי המינהל המצטיינים

מצטייני מנכ"ל

ישראל אהרון – ביה"ס עמל שרונים הוד השרון

אדוה ויבנטה – מכללת עמל הישגים אילת

ענת כהן – מרכז קבוצת עמל, מינהל משאבי אנוש

סמדר נשאווי – ביה"ס הרב תחומי ע"ש יגאל אלון רמלה

ליאורה סמו – ביה"ס הרב תחומי עמל א' פתח תקוה

מצטייני רשת

שירי דהאן – ביה"ס מח"ט עמל אשדוד

אדהם פלאח – ביה"ס הרב תחומי עמל מרכז הגליל

אלי שאול – ביה"ס הטכנולוגי עמל "יעד" אשדוד

לתמונות מהטקס – לחצו כאן

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *