תיכון עמל אנרג'י-טק חברת החשמל – בית ספר טכנולוגי חדש לאנרגיה חשמל וסביבה

FB_IMG_1507017183576
 
תיכון עמל אנרג'י-טק חברת החשמל, נפתח בשנת הלימודים החדשה באתר ההדרכה של חברת החשמל בחוות חפציבה ההיסטורית ליד חדרה. זאת לאחר שחברת החשמל זכתה במכרז של משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים להקמת בית ספר תיכון מקצועי לחשמל ואלקטרוניקה, צמוד מפעל, בהובלת רשת החינוך עמל, ובשיתוף עיריית חדרה. ד"ר רונית אשכנזי סמנכ"ל פדגוגיה ברשת עמל, ייצגה את הרשת בטקס הפתיחה.
 
שר העבודה והרווחה חיים כץ אמר: "מדובר המהלך שיקנה לתלמידי החינוך המקצועי שילוב אופטימלי בשוק העבודה. המודל שבו החברה שותפה לתוכן ההכשרה, הוא מודל נכון שמשרת את צורכי החברה ומספק מקומות תעסוקה מובטחים מיד עם סיום הלימודים".
  
יפתח רון-טל (אלוף במיל.), יו"ר דירקטוריון חברת החשמל: "חברת החשמל עושה היום היסטוריה ומקימה בית ספר תיכון מקצועי לחשמל. בית הספר הזה, שיקום ויצמח באתר חפציבה ההיסטורי, מגשים את חזון החברה מימיו  של פנחס רוטנברג ועד לחזון העכשווי , הכשרת כוח אדם מקצועי – טכנולוגי שייקח חלק בפיתוח המשק הישראלי ויתרום משאבים משמעותיים בסביבה מתקדמת, חדשנית וטכנולוגית.   ניצול הידע הרב הקיים בחברה, שימורו והעברתו לדורות הבאים הינו חלק מהאחריות התאגידית – קהילתית של החברה כלפי הציבור הישראלי, ואני גאה על כך מאוד".
 
עו"ד רוית דום עיני, מנכ"ל קבוצת עמל: "אני מודה למשרד העבודה ולחברת החשמל על האמון ביכולותיה הייחודיות של רשת עמל. זהו שיתוף פעולה אמיץ בינינו למען העצמתם ועתידם של התלמידים. זה אתגר גדול וחשוב שנשמח לעמוד בו בהצלחה. יש לנו את היכולות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, ובאמצעות שיתוף הפעולה עם התעשייה, נעניק לבני הנוער כלים לחיים ואופק תעסוקתי בעולם המחר. יחד נמשיך להצמיח דור של אנשי טכנולוגיה למען חוסנה החברתי והכלכלי של מדינת ישראל".
 
בית הספר התיכון המקצועי הפועל בצמוד לחברת החשמל, מאפשר הקניית ערכים ופיתוח יכולות אישיות גבוהות לתלמידים בהלימה לערכים, לתרבות ולמורשת חברת החשמל.
בית הספר החדש יעניק לבוגריו תעודת מקצוע ורישיון ממשלתי תואם ממשרד העבודה בנוסף לתעודת בגרות טכנולוגית של 14 יחידות לימוד המהווה בסיס לרכישת השכלה טכנולוגית ללימודי טכנאים והנדסאים. בהמשך אף מתוכננת מכללה טכנולוגית מובילה לטכנאים והנדסאים בתחום החשמל והמכונות בתעשייה. 
חברת החשמל תיתן עדיפות להעסקת הבוגרים לאחר השירות הצבאי ובכפוף לעמידה בתנאי הסף הנדרשים. 
 
מדובר בבית ספר "צומח". חברת החשמל תעסיק תלמידי כיתות י"א וי"ב בעיסוקים הרלוונטיים ללימודיהם בשכר חניכים, באמצעות השיטה המשלבת לימודים ועבודה של ארבעה חמישה ימי לימוד בבית הספר ויום או שני ימי עבודה.
כמו כן, חברת החשמל מעמידה חונכים מתאימים מתוך החברה אשר מלווים ומדריכים את התלמידים בסדנאות בהתאם לפיקוח המקצועי של המשרד.  
חברת החשמל ורשת עמל מעסיקות את כל כוח האדם הנחוץ , צוות בית הספר ועובדי השירותים הפועלים בו. את בית הספר מנהל דרור לוי, מהנדס במקצועו ועובד חברת החשמל 26 שנה. הוא ניהל את בית הספר לשיווק ולמקצועות רשת החשמל בחברת החשמל, ובעל תואר שני במינהל עסקים.
 
 
 
 

2 Responses to תיכון עמל אנרג'י-טק חברת החשמל – בית ספר טכנולוגי חדש לאנרגיה חשמל וסביבה

  1. מאת מירב תמיר:

    שלום רב ,

    בני אדיר בן 15 לומד בביס מעיין שחר,בגבעת חיים ,

    הייתי שמחה לקבל אינפורמציה לגביי הרשמה לשנה הבאה.

     

    תודה מירב, 050-7771464

     

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *