מה בין תיירות ופעילות אקלימית ?

ארגון מנהיגי אקלים צעירים (YCL) סבור כי הדרך הטובה ביותר להבין בעיה מורכבת כמו שינויי האקלים היא לחוות את ההשלכות האמיתיות בהקשרים שונים. לכן, מזמינים אתכם ללמוד על ערים ושינויי אקלים דרך מסע חוויתי בן שבועיים לגרמניה. האם אתם מוכנים?

youth-peopleלמרות שיותר ממחצית מאוכלוסיית העולם נמצאת מתחת לגיל 30, בני הנוער בעולם מתמודדים עם חסמים גדולים על מנת למצוא עבודה או להתחיל יוזמות משלהם בתחום שינויי האקלים. גם כשהם מודעים למשבר האקלים וברשותם הידע והכישורים הנכונים לפעול, צעירים עדיין חסרים מימון, קשרים בינאישיים ואת הכח להביא לידי תרומה משמעותית.

לכן, כדי לטפח את הדור הבא של מנהיגי האקלים בישראל, ארגון YCL בשותפות עם SDG ישראל מזמינים צעירים להצטרף לחוויה ייחודית: מסעות למידה שונים ברחבי העולם שבו צעירים יכולים ללמוד עוד על שינויי האקלים הלכה למעשה, בפרויקטים יחד עם צעירים ממדינות שונות כדי להתחיל את הקריירה שלהם בתחום האקלים.

 ההצעה

בתכנית, תפגשו את הארגונים הלא-ממשלתיים החשובים ביותר, סוכנויות כמו UNFCCC ושחקני מפתח נוספים, ותראו איך הם עובדים בשטח. דרך חווית המסע, תרכשו את הידע הרלוונטי כך שבסיום התוכנית תצאו עם תוכנית פעולה משלכם כדי לבנות את הקריירה שלכם בנושאי האקלים, עם רשת מדהימה של קשרים ושיבוץ בעבודה מתאימה, כך שתוכלו לקבל ניסיון מקצועי מידי. המשלחת והתוכנית מאושרת ובשיתוף עם אוניברסיטת קולומביה בריו וכל מי שרוצה לעבוד במקצועות האקלים מוזמן להצטרף.

לקריאת המשך הכתבה: שינויי אקלים, ישראל ופעילות לשינוי, שרון גל אור- מסע אחר

פורסם בקטגוריה נוער, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *