הישג משמעותי לעמל – בתי ספר מקבוצתה הוגדרו כ"פורצי ערך"!

Amal_best_school_map

לראשונה בישראל, הכריז משרד החינוך על דירוג בתי הספר בארץ על פי מדד ערכיות. כדי לקבוע את הדירוג קבע המשרד כמה מדדים המסמלים בעיניו ערכיות. תחת הכותרת "הישגים ערכיים" הוא כלל שילוב תלמידי חינוך מיוחד, מניעת נשירה של תלמידים, התמדה, קידום התלמיד על פי יכולותיו — וגם שירות בצה"ל ושירות אזרחי־לאומי של הבוגרים. לצידם שוקללו מרכיבים נוספים: עבודה עקבית ורציפה של התלמידים, קיום עבודת צוות מצידם, לימודי מתמטיקה ומדעים ברמה גבוהה בבית־הספר, מצוינות במקצועות הומניים ושמירה על טוהר בחינות. לשיעורי הזכאות לבגרות העניק משרד הבריאות משקל נמוך יחסית, של 17% בלבד.
ידיעות אחרונות 12.8.2013: "התלמידים שלהם בקושי מעתיקים בבחינות, נותנים כתף לחבריהם החלשים ומתגייסים בהמוניהם לצה"ל. היום יקבלו 200 תיכונים וחטיבות ביניים בשורה משמחת: אתם בתי־הספר הכי ערכיים בארץ".  ואכן, השבוע התבשרה עמל כי תשעה בתי ספר בבעלותה יתוגמלו ע"י משרד החינוך, לאחר שדורגו על ידו בין בתי הספר הערכיים ביותר בארץהרב תחומי הולץ חיל האויר, הרב תחומי צפת ע"ש בגין, הרב תחומי עטרת חן ירושלים ומח"ט רעות באר שבע, הרב תחומי עמק חרוד, הרב תחומי ל.ד ת"א, הרב תחומי אלנור ערערה בנגב, הרב תחומי ליהמן דימונה והרב תחומי זינמן דימונה.

Amal_best_school_map

מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום: "זו גאווה גדולה לקבוצת עמל. אנו רואים כל בית ספר שלנו כ'בית חינוך', אשר לצד הישגים לימודיים גבוהים שם דגש רב על הישגים ערכיים. הקו המנחה אותנו הוא חינוך ליזמות, חדשנות ומצוינות גם במישור הערכי, ואני שמחה לראות שבתי ספר שלנו זוכים על כך להכרה ולהוקרה גם מצד משרד החינוך. מגיעה ברכת יישר כח למנהלי בתי הספר ולצוותי המורים, אשר מיישמים בהצלחה רבה את חזון הרשת, ומובילים את בתי הספר לפריצת דרך חשובה גם בתחום הערכי".

ד"ר רונית אשכנזי סמנ"כל פדגוגיה: "כל בית ספר הוא בראש ובראשונה "תבנית נוף" מנהלו. אתם מנהלים משקיעים, מחויבים, האוהבים את תלמידיכם ואת עשייתכם, שואפים לפסגות ורוצים רק את הטוב ביותר. אתם יודעים להוביל צוות מורים מחויב ומגובש וליצור גאוות יחידה.חתירתכם למצוינות בכל התחומים ושאיפתכם להביא את תלמידיכם להצטיינות הולכת יד ביד עם חינוך ערכי משמעותי ביותר, השם דגש על צמיחה אישית של התלמידים ופותח בפניהם דרכים למימוש עצמי ולמצוינות אישית. אנו גאים בכם מאד!"

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *