ביקור אלוף הפיקוד, האלוף שלמה (סמי) תורג'מן, במח"ט עמל רעות

את השנה החדשה פתח מפקד פיקוד הדרום, אלוף שלמה (סמי) תורג'מן, בביקור במרכז החינוך הטכנולוגי עמל רעות. בביקורו, קיבל אלוף תורג'מן סקירה על ייחודיות בית הספר ועל הנעשה בו, שוחח עם תלמידי בית הספר והשתתף במסדר הבוקר. על בית הספר אמר אלוף תורג'מן כי "מה שנעשה פה זוהי עבודת שליחות שראויה להערכה רבה. התרומה היא קודם כל תרומה אזרחית ודרך זה מאפשרים יציאה מסטטוס סוציו-אקונומי. מכיוון שהמערכת באה בממשק עם הצבא ואנו מתמודדים עם אחוזי גיוס נמוכים במגזר הבדואי, למקום הזה יש חשיבות כסמל".

samiבשיחה עם תלמידי כיתה י"ב התלמידים הביעו התעניינות בדרכו בצבא של אלוף תורג'מן אל דרגת האלוף ובביטחון ביישובי הפזורה. "צה"ל מגן על כל תושבי ישראל בזמן מלחמה. צריך לדעת לא רק לקבל אלא גם לתת, ואנחנו מחכים לכם שתבואו אלינו", אמר אלוף תורג'מן. "הצבא הוא הזדמנות להתחיל מחדש, מעין דף חלק. יש לכם הזדמנות להגיע לתפקידים חשובים ולהשפיע, אני חושב שחשוב שתתגייסו.זה חשוב מאוד לכם וגם למדינה".

כמו כן, התייחס מפקד הפיקוד גם לתרומה של האוכלוסיה הבדואית בצבא. "יש לנו שותפים בדואים בכל יחידה בצבא. יש לנו גדוד חי"ר של לוחמים בדואים, את יחידת הגששים ומכונאים בכל אחת מן היחידות", הוא סיפר. "אני רואה סביבי לא מעט קצינים בדואים".

בביקור נכחו הגב' שירי אשד, רפרנטית רשת עמל, מר עלי אלקרנאוי, מפקח כולל ממשרד החינוך, אלוף משנה יוסי חדד, מפקד יחידת הגששים, אלוף משנה אלון שלמה, מפקד יחש"מ 653 , הגב' אורלי כהן, מנהלת בית הספר והצוות החינוכי הנכבד של בית הספר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *