מיזם חינוכי גדול של קבוצת עמל בשיתוף עם סיסקו ובהובלת נשיא המדינה, הביא לשבירת שיא גינס העולמי

delouya060214_126

מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום: "הנשיא העלה לסדר היום הלאומי את חשיבות החיבור בין טכנולוגיה מתקדמת לבין הוראה חדשנית שקבוצת עמל מובילה כיום" .

קבוצת עמל קיימה לאחרונה מיזם חינוכי גדול ביותר ויחיד מסוגו, בשיתוף עם חברת סיסקו ובהובלת נשיא המדינה מר שמעון פרס. הנשיא העביר שיעור אזרחות מקוון לכ-9,000 תלמידי בתי הספר של קבוצת עמל בכל הארץ ומכל מגזרי החברה בישראל ובכך נשבר שיא גינס העולמי. השיעור המקוון הגדול ביותר התאפשר הודות לטכנולוגיה חדשנית המוטמעת בבתי הספר על ידי קבוצת עמל בשיתוף עם חברת סיסקו, סגן נשיא גינס העולמי מרקו פריג'אטי העניק לנשיא פרס, למנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום ולמנכ"ל סיסקו ישראל בועז מעוז, תעודה על קביעת שיא גינס עולמי חדש.

online

נשיא המדינה העביר את השיעור המקוון ממטה חברת סיסקו בנתניה לאלפי תלמידי עמל, והשיב לשאלות תלמידים מבתי ספר רב תחומיים של עמל: ליידי דייויס ת"א, רמות באר שבע ואלפארוק כסייפה. מר פרס סיפר על הקמת המדינה ובנייתה מימיה הראשונים. כמו כן שם דגש על ערכים, שוויון זכויות, חופש הביטוי ואזרחות טובה. הוא אמר: "אתם בני הנוער צריכים להיות מצוינים. בכל אחד מכם יש פוטנציאל גדול יותר ממה שאתם חושבים. אם תלמדו תגלו שאתם יכולים להיות אנשים טובים יותר ולעשות דברים שלא חשבתם. כאזרחי מדינת ישראל החשוב ביותר הוא לשמור על הערכים שלכם "ואהבת לרעך כמוך" – יותר קל לאהוב את האחר מאשר לשנוא". הנשיא הדגיש: "יש לקדם פרויקטים של מחשוב בבתי הספר בישראל, ולאפשר השכלה איכותית רחבה ושוויונית לכל התלמידים".

מנכ״ל קבוצת עמל עו״ד רוית דום אמרה: ״הייתה זו חוויה מרגשת חסרת תקדים ובלתי נשכחת עבור אלפי תלמידים שלנו בכל הארץ, לקבל שיעור מרתק באזרחות ושיעור לחיים מנשיא המדינה בטכנולוגיה חדשנית. הנשיא העלה לסדר היום הלאומי את חשיבות החיבור בין טכנולוגיה מתקדמת לבין הוראה חדשנית שקבוצת עמל מובילה כיום. קבוצת עמל תמשיך להוביל תהליכים של חדשנות בחינוך באמצעות האמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר. זה המפתח לכך שיגדל פה דור של תלמידים חושבים ויוצרים שיובילו את ישראל להישגים בינלאומיים״.


עו"ד דום הדגישה: "קבוצת עמל מובילה יזמות, חדשנות ומצוינות, ומתחברת לעולם של התלמידים ולטכנולוגיות שבהן הם משתמשים. כארגון חינוכי פורץ דרך אנו מטמיעים טכנולוגיות חדשניות בחינוך באופן רציף ומתחדש, כדי לאפשר לתלמיד חווית למידה משמעותית ויצירתית. קבוצת עמל שמה דגש רב על הטמעת פדגוגיה חדשנית, תוך יצירת שיתופי פעולה עם גורמים מובילים בעולם העסקי והאקדמי בארץ ומחוצה לה".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *