מנהלת ביה"ס הרב תחומי ל.ד ת"א שרה הלפרין, זכתה בתואר המנהלת המצטיינת של העיר תל אביב

מנהלת הרב תחומי ליידי דייויס ת"א מקבוצת עמל שרה הלפרין מקבלת את תעודת המנהלת המצטיינת מראש עיריית תל אביב רון חולדאי

 

שרה הלפרין מנהלת התיכון הרב תחומי ליידי דייויס ת"א מקבוצת עמל, זכתה בפרס המנהלת המצטיינת של העיר תל אביב בטקס חגיגי שערכה העירייה במעמד ראש העיר רון חולדאי. בנימוקי הפרס מצוינים 100% הצלחה בבגרויות, כאשר למעלה מ-98% מהתלמידים שמתחילים ללמוד בכיתה ז' בבית הספר מסיימים אותו עם בגרות מלאה. 

"בתקופת ניהולה מובילה שרה הלפרין את בית הספר להישגים מרשימים ביותר, מתוך עשייה פדגוגית, ערכית וקהילתית ראויה לשבח" נכתב בנימוקים לפרס.

שרה, המנהלת את בית הספר ב-10 השנים האחרונות, שמה דגש על העצמת צוות המורים, על שיפור מיומנויות הלמידה וההערכה החלופית, על התמדה ומניעת נשירה, מתן מענה מיטבי לכל תלמיד על חוזקותיו וחולשותיו ועל שילוב תנועות הנוער בחיי בית הספר. כל זאת תוך הקפדה על יחסי אנוש מצוינים ויצירת אווירה משפחתית בבית הספר.

התחום הקהילתי – חברתי זוכה לדגש מיוחד תחת ניהולה של שרה הלפרין, והתלמידים מתנדבים בקביעות במגוון מיזמים ותוכניות ערכיות.
בתיכון הרב תחומי לידי דייויס ת"א מקבוצת עמל, לומדים למעלה מ-1600 תלמידים. ברישום לכיתות ז' בשנת תשע"ד הוא ניצב במקום הראשון בעיר.

שרה הלפרין: "מה שמייחד את כל הפרויקטים שלנו זה החינוך הערכי לאהבת הארץ, הלמידה מחוץ לכתלי ביה"ס, הכשרה למנהיגות והובלה של תהליכים שמביאים לידי ביטוי עשייה ואחריות. יש לנו קשר מאוד הדוק עם תנועות הנוער, בעיקר עם תנועת הצופים. הטיפ העיקרי: תחושת אהבה מאוד גדולה, הכלה, הרצון לפלס לילדים את הדרך למיטב שיכולים להגיע אליו הוא הסוד להצלחה בחינוך. בוגרים מגיעים לביה"ס בגעגועים רבים וזו האינדיקציה להצלחה".

מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום, נשאה דברים בטקס סיום מחזור מ"ג של ביה"ס ואמרה: "שרה הלפרין היא מנהלת מצטיינת הראויה לשבח והוקרה על הדרך שבה היא מובילה את ביה"ס הרב תחומי ליידי דייויס ת"א מקבוצת עמל. בחירתה כמנהלת מצטיינת ע"י עיריית ת"א היא גאווה גדולה לי אישית ולכל קבוצת עמל. ההישגים המדהימים של ביה"ס הם תוצאה של עבודה מסורה ונהדרת של צוות ביה"ס, שבראשו עומדת שרה, מנהלת משכמה ומעלה, מנהלת שהיא גם מנהיגה".

 מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום ומנהלת ביה"ס הרב תחומי ליידי דייויס ת"א מקבוצת עמל שרה הלפרין, במסיבת סיום מחזור מ"ג של בית הספר


מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום ומנהלת ביה"ס הרב תחומי ליידי דייויס ת"א מקבוצת עמל שרה הלפרין, במסיבת סיום מחזור מ"ג של בית הספר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *