קבוצת עמל תפתח מרכז יזמות להכשרת תלמידים למקצועות הסייבר והמובייל

shevachyazamut

קבוצת עמל תפתח בתחילת נובמבר מרכז יזמות חדשני בבית הספר הרב תחומי שבח מופת בתל אביב ללימודי מקצועות הסייבר, בשיתוף מטה הסייבר הלאומי וחברות היי-טק. במרכז היזמות יפתחו תלמידי כיתות ז' עד י"ב אפליקציות ופתרונות בתחום הסייבר, בשיתוף עם גורמים מובילים בתעשייה, חברות טכנולוגיות, יזמים וסטארט-אפים. בנוסף לפעילויות שיתקיימו במסגרת שעות הלימוד, יוכלו התלמידים לשהות במרכז בשעות אחר הצהרים והערב, כדי לממש את רעיונותיהם. בנוסף, יתמקד המרכז בפיתוח אפליקציות למובייל על ידי תלמידי התיכון שעוסקים בכך (בתמונה – מנכ"ל עמל עו"ד רוית דום ומנהל בית הספר מקס סיון, במרכז היזמות החדש ברב תחומי שבח מופת תל אביב)

בראיון למגזין "אנשים ומחשבים", אמרה הד"ר רונית אשכנזי, סמנכ"לית הפדגוגיה של רשת עמל, "הפעילות במרכז החדשנות היא חלק ממגמת גידול משמעותי במספר התלמידים הלומדים סייבר במסגרת לימודי הנדסת תוכנה שקיימים ברשת". השנה ילמדו את המקצועות הללו 100 תלמידים בכל הרשת ולדברי אשכנזי, מדובר בגידול של 50% לעומת השנים הקודמות. היא הסבירה כי "כדי להכשיר את הדור הבא של הסייבר התחברנו למטה הסייבר הלאומי ולמסלול התוכנית 'גבהים', שמכשירה מורים מצוינים". ד"ר אשכנזי הוסיפה כי "חומר הלימוד אינו רק תיאורטי אלא גם עם חונכים מקצועיים מהטובים בתעשייה". עמל מפעילה מרכז יזמות נוסף, בחדרה. ד"ר אשכנזי ציינה כי "בנובמבר צפויה הרשת להציג את פרויקט מרכז היזמות חדרה לפיתוח אפליקציות בפני ועידה של האיחוד האירופי בטורינו ולמעשה לייצג את ישראל. הבחירה בעמל הייתה לאחר שנבחנו גם רשתות מתחרות".

לכתבה המלאה ב"אנשים ומחשבים", לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *