מבוסטון להוד השרון – ישראל כמדינת הייטק

boston

עשרות סטודנטים מאוניברסיטת בוסטון בארה"ב 
התארחו בבית הספר עמל שרונים הוד השרון

קבוצה של עשרות סטודנטים מחו"ל, המשתתפים בתוכנית תואר שני במינהל עסקים באוניברסיטת בוסטון ארה"ב, התארחה בסוף השבוע האחרון (12/3/15) בבית הספר עמל שרונים הוד השרון, במסגרת סיור לימודים שלהם בארץ שנערך תחת הכותרת: "ישראל כמדינת הייטק".

הסטודנטים שמעו בביה"ס הרצאה על חקלאות בהייטק, מפי ד"ר יוסף שוב. מדובר בסטודנטים מ-15 מדינות בעולם כמו סין, סינגפור, טייוואן, הודו, אורוגוואי, ארה"ב, בריטניה, מכסיקו ועוד.מארגן הקבוצה הוא לורן קלמנסברג סמנכ"ל "רוטס", חברה המארגנת הבאת קבוצות סטודנטים, מורים ואקדמאים לביקור במוסדות שונים בארץ.

במהלך הסיור בבית הספר, ביקרו הסטודנטים במעבדות המשוכללות והייחודיות של עמל שרונים הוד השרון. הנהלת ביה"ס הציגה בפניהם את ייחודיות ביה"ס, בהיותו היחיד באזור השרון המקנה הסמכה מקצועית של משרד הכלכלה לצד בגרויות. הסטודנטים התרשמו ממערך הלמידה המיוחד ומהאמצעים הטכנולוגיים המתקדמים שיש בביה"ס.

יצוין כי זו השנה השלישית ברציפות שקבוצת עמל משתפת פעולה עם לורן קלמנסברג באירוח אנשי חינוך ואקדמיה מחו"ל וחשיפתם לעשייה החינוכית של עמל.

מנהלת ביה"ס עמל שרונים הוד השרון רחל קוצ'ין: "שמחתי לארח בבית הספר את הסטודנטים מחו"ל. הייתה זו עבורי הזדמנות וחוויה מיוחדת להציג בפניהם את העשייה הערכית, החברתית והחינוכית של בית הספר".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *