באירוע גדול ומרשים נחנך מרכז היזמות החדש של עמל לסייבר ופיתוח אפליקציות, בביה"ס הרב תחומי עמל שבח מופת תל אביב, במעמד נשיא המדינה לשעבר מר שמעון פרס

AF9T04791111

מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני שיזמה את הקמת מרכז היזמות: "ניתנת כאן לבני הנוער האפשרות לפתח פיתוחים יזמיים במה שנחשב כיום למילה האחרונה בעולם המחשוב". 

רשת עמל חנכה מרכז יזמות חדש בבית הספר הרב תחומי עמל שבח מופת ת"א, בטקס מרשים במעמד נשיא המדינה לשעבר מר שמעון פרס, אבי ניסנקורן יו"ר ההסתדרות החדשה ומנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני שיזמה את הקמת מרכז היזמות. 

סייבר ופיתוח אפליקציות

מרכז היזמות מתמקד בסייבר ובפיתוח אפליקציות למובייל על ידי תלמידי התיכון שעוסקים בכך במהלך שעות הלימודים כמו גם אחרי הצהריים. במהלך הטקס הציגו כמה תלמידים אפליקציות פרי יצירתם אשר נולדו בזכות מרכז היזמות החדש ותוך ליווי צמוד של מנטורים מובילים בתעשייה, יזמים וסטארט-אפים, ובשיתוף עם מטה הסייבר וחברות הייטק וטכנולוגיה. התלמיד רונן פנחסוב הציג אפליקציה שפיתח הנקראת SAYWUT, התלמידים דניס סירוב ומתן סוקולובסקי הציגו פיתוח שלהם, אפליקציה בשם STUIDIT, והתלמידים אדם מצקין, אנטון גטניוק, אריק נפתלייב, נלי פיטוגרסקי, רימה שפולוב ומיכאל אריה הציגו פיתוח של מציאות רבודה למסלול תיירותי בפרויקט שרונה בת"א.
 
אישים בכירים במשק ובתעשייה
אישים בכירים רבים במשק ובתעשייה נכחו בטקס וביניהם; בועז מעוז מנכ"ל סיסקו ישראל, אמיר חייק מנכ"ל התאחדות התעשיינים, צביקה שווימר מנכ"ל דלתא ישראל, גיל וייזר ממקימי ההייטק בארץ, אייל שביט מנכ"ל אדיואקשן, שרון הררי סמנכ"ל מכירות idigital, אתי כוכבי אחראית תחום חינוך ואקדמיה idigital, פרופ' אורי וייזר ממייסדי חברת אינטל, פלורנס עזרן מפקחת רפורמה ארצית במשרד החינוך, דודי גיל יו"ר דירקטוריון רשת עמל, אריאל יעקובי יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, שגיא בר מומחה לחינוך סייבר, ד"ר ליאת הירדני מדענית ראשית וראש תחום המחקר והמדע בחברת טבע. 
 
 
מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני: זהו ביתם השני של בני נוער חדורי מוטיבציה ויצירתיות 
מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני: "אנו רואים בחינוך ליזמות אתגר לאומי. ניתנת כאן לבני הנוער האפשרות לפתח פיתוחים יזמיים במה שנחשב כיום למילה האחרונה בעולם המחשוב. יזמות הסייבר מאפשרת לתלמידים חשיפה ייחודית לעולם מורכב ומאתגר, המושך אליו את מיטב המוחות בעולם. זהו ביתם השני של בני נוער חדורי מוטיבציה ורוח יצירתית, בעלי להיטות עצומה להצליח ולהפוך חלום למציאות, בעלי יצר סקרנות מפותח ורצון אדיר ליזום, לחדש ולהועיל לחברה בישראל. אנו פותחים בפניהם אופק של עתיד מבטיח". 
 
הנשיא לשעבר שמעון פרס: חברות ההייטק צמאות לנוער כזה
נשיא המדינה לשעבר מר שמעון פרס אמר בהפנותו את דבריו לעו"ד דום: "עשית דבר יוצא מן הכלל. גרמת לשינוי יסודי. נתת ללימוד את מימד היוזמה. עשית עבודה יוצאת מן הכלל. באתי לברך על מה שעשית. זה עלה על המצופה. יש היום בישראל מחסור של 10,000 מהנדסים. צריך לייצר אותם בישראל. חברות ההייטק צמאות לדם חדש, לנוער כזה". (קישור לפייסבוק של הנשיא לשעבר שמעון פרס)
 
יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: מרכז היזמות הזה נותן לכל אחד את הזכות לחלום
יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן אמר: "מרכזי היזמות האלו הם הקטר שמוביל את כולנו. החזון של עמל שואף לשוויון הזדמנויות בכל רחבי הארץ. מרכז היזמות הזה נותן לכל אחד את הזכות לחלום". 
 
גיל וייזר יו"ר קבוצת ידידי ביה"ס: החיבור לתעשיות עתירות הידע הוא בנפשנו
גל וייזר ממקימי ההייטק בארץ ויו"ר קבוצת ידידי ביה"ס אמר: "לראות מה קורה בבית הספר הזה, זה מרגש מאוד. לראות את השינוי שבית הספר עבר זה מעורר השראה. החיבור לתעשיות עתירות הידע הוא בנפשנו".

במהלך טקס השקת מרכז היזמות הוכנה הפתעה לנשיא לשעבר פרס. שתי תלמידות ביה"ס ציירו בנוכחותו "ציור בדקה", דיוקן של מר פרס שהוענק לו בהוקרה.

 
גוזרים את הסרט. נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס ומנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום, חונכים את מרכז היזמות החדש לסייבר ופיתוח אפליקציות בביה"ס הרב תחומי עמל שבח מופת ת"א
גוזרים את הסרט. נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס ומנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום, חונכים את מרכז היזמות החדש 

 

תלמיד ביה"ס מציג לנשיא לשעבר שמעון פרס ולמנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום, רובוט שפיתח במסגרת לימודיו בביה"ס
תלמיד ביה"ס מציג לנשיא לשעבר שמעון פרס ולמנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום, רובוט שפיתח במסגרת לימודיו בביה"ס

 

נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס ומנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום, עם תלמיד ביה"ס שמציג למידה רבודה בסביבה משתנה
תלמיד ביה"ס מדגים למידה רבודה באמצעות אייפד, לנשיא המדינה לשעבר שמעון פרס ומנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום 

 

תמונה בדקה - דיוקנו של שמעון פרס שצוייר תוך דקה על ידי תלמידות ביה"ס והוענק לו כתשורה
תמונה בדקה – נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס, מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום ותלמידת ביה"ס עם דיוקנו של מר פרס שצוייר בזמן האירוע על ידי תלמידות ביה"ס והוענק לו כתשורה

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *