המורה דוד שרזיאן מביה"ס מח"ט עמל מקס פיין בין 15 המצטיינים בתחרות "המורה של המדינה"

בתמונה משותפת עם הנשיא

מורה בית הספר מח"ט עמל מקס פיין תל אביב, דוד שרזיאן, נמנה בין 15 המורים המצטיינים שהעפילו לשלב הגמר של תחרות "המורה של המדינה". זאת מבין 1,300 מורים טובים ומסורים שהומלצו לתחרות.

תחרות "המורה של המדינה" היא יוזמה משותפת של מפעל הפיס, של ידיעות אחרונות, של הסתדרות המורים ושל Ynet ,  וזו השנה השביעית ברציפות שהיא נערכה. שלב הגמר של התחרות נערך ב-11.6.15 במעמד נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ושר החינוך נפתלי בנט.

דוד שרזיאן הוא מורה למכונאות רכב ומכניקה הנדסית בביה"ס מח"ט עמל מקס פיין ת"א, וכבר 41 שנים עוסק בהוראה. הוא הכשיר דורות של תלמידים. "פשוט נולדתי להוראה" הוא אומר. "אני אוהב את המקצוע ואת התלמידים והולך בשמחה לבית הספר".תמונה עם התעודה מהטקס

על השאלה בזכות מה הוא מורה טוב, הוא ענה: "בזכות העובדה שאני גורם לכל תלמיד ותלמיד לרצות ללמוד". 
מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני בירכה את שרזיאן על הישגו המרשים. "אני באופן אישי וכל מורי ועובדי קבוצת עמל, מלאי גאווה על הישגך המרשים והמכובד. הנך ראוי למלוא ההוקרה וההערכה על מסירותך, השקעתך, דבקותך במטרה, יוזמותיך והישגיך". 

 

בקבלת התעודה עם חגית ונחמהמנהלת ביה"ס נחמה שני: "זו גאווה גדולה לכולנו, שמורה שלנו הגיע להיות בין 15 המורים הטובים ביותר בארץ". בתמונה מעלה: 15 המורים המצטיינים, בתווך המורה דוד שרזיאן בין הנשיא ריבלין לשר בנט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *