אות הנשיא לחינוך לשותפות לשנת תשע"ו הוענק לביה"ס הרב תחומי עמל ליידי דייויס ת"א

IMG-201609202-WA0000
בטקס חגיגי שנערך במשכן הנשיא בירושלים, הוענק השבוע לבית הספר הרב תחומי עמל ליידי דייויס ת"א, אות הנשיא לחינוך לשותפות לשנת תשע"ו. הטקס נערך במסגרת כנס "תקווה ישראלית בחינוך".
 
בנימוקי הוועדה שהחליטה להעניק את אות הנשיא נאמר בין היתר כי התיכון הרב תחומי עמל ליידי דיוויס בתל אביב הוא בית ספר שש שנתי שבו עשייה ענפה ורבת שנים הנוגעת לשותפות גורל בישראל של ארבעת השבטים: חרדים, דתיים, ערבים וחילונים. במסגרת פעילותו הרחבה להכרת החברה הישראלית, שם בית הספר דגש על הכשרת מורים, הן ברמת השיח והן בהרחבת הידע, בתחומים הנוגעים לקבוצות השונות בחברה. החינוך לשותפות עובר כחוט השני בעשייה הבית ספרית, כנושא מסגרת לפרויקטים שונים, הכוללים גם את הורי התלמידים, וכחלק מלמידת תחומי דעת. נראה כי הבחירה לעסוק בחינוך לשותפות באופן מקיף ועמוק הפכה את בית הספר למוקד למידה עירוני וקהילתי. על כל אלה ועוד מצאה הוועדה לנכון להעניק לבית הספר את אות הנשיא לחינוך לשותפות לשנת תשע"ו 2015/16.
 
מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני בירכה את מנהלת ביה"ס שרה הלפרין: "זוהי גאווה גדולה לכולנו ברשת עמל. העשייה החינוכית והערכית של בית הספר ראויה למלוא ההערכה, ואני שמחה על כך שעשייה חשובה זו זכתה לאות הוקרה כה יוקרתי וחשוב מטעם נשיא מדינת ישראל. החינוך לשותפות עומד בבסיס החזון שלנו כרשת חינוך ארצית, ובית הספר מיישם זאת הלכה למעשה בהצלחה רבה".
 
בתמונות: נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין מעניק את אות הנשיא למנהלת ביה"ס הרב תחומי עמל ליידי דייויס ת"א שרה הלפרין וצוות ביה"ס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *