אירוע חשיפה למרכז יזמות חדשני שרשת עמל מקימה בנהריה בשיתוף העירייה ומשרד החינוך

20170925_102008111
אירוע חשיפה של מרכז יזמות חדשני שמקימה רשת עמל בנהריה בשיתוף עם עיריית נהריה ומשרד החינוך, נערך ב-25/9/17 בביה"ס הרב תחומי עמל שחקים נהריה בפני עשרות תלמידים. האירוע נערך במעמד מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני, מנכ"ל העירייה דני חמיאס ובכירים בעירייה , סמנכ"ל פדגוגיה בעמל ד"ר רונית אשכנזי, מנהלת המרכז נתלי גליל ומנהלי בתי הספר התיכונים בעיר. באירוע השתתפו גם חברי מועצת התלמידים ואלירן זלמנוביץ, יו״ר מנהיגות הנוער ברשת עמל.
 
מרכז היזמות יכשיר את התלמידים ליזמות עסקית תוך התמקדות בשני עוגנים מרכזיים: פיתוח אפליקציות ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות בתחום איכות הסביבה.
 
מנכ"ל קבוצת עמל, עו"ד רוית דום עיני, אשר יזמה את הקמת המרכז החדש במסגרת חזון שהיא מובילה לשינוי תפיסת הלמידה, אמרה: "אנחנו מובילים כאן מהפכה חינוכית שתאפשר לכם בני הנוער להיות חלק מקבוצת מנהיגות מובילה. אנחנו ניתן לכם את כל הכלים כדי להכין אתכם לעולם האמיתי ולהצליח בחיים. התוכניות במרכז יהיו בשיתוף עם הטכניון וגופים מובילים במשק. התלמידים יעבדו יחד עם חברות הייטק, ערים חכמות, צבא ההגנה לישראל, ויציגו את היוזמות שלהם בארץ ובעולם. בית הספר ישלב זאת בבגרויות כחלק מתכנית הלמידה. החזון שלי לגבי מרכזי היזמות שלנו מתבסס על האמונה בסיכויים של כל נער ונערה להצליח, והצורך לגרום לתלמידים להאמין בעצמם וביכולות שלהם. מדובר במרכז פיתוח ויזמות עסקי וטכנולוגי. תהיה בו הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, הוא ייראה כמו מרכזי הפיתוח החדשניים של חברות הייטק מובילות, ולתלמידים יינתן ליווי צמוד של טובי המנטורים והגורמים המובילים בארץ בתחום היזמות וההייטק״.
 
היא הדגישה את השותפות האיתנה עם ראש העיר ז'קי סבג ואמרה : "ראש העיר רואה בחינוך את הבסיס להצלחה ולשגשוג של העיר, ונרתם בכל כוחו יחד איתנו להקמה של מרכז היזמות בנהריה".
 
מנכ"ל עיריית נהריה, דני חמיאס, אמר: "רוית, בזכות החזון שלך לגדל דור של מנהיגים צעירים שיידעו לחלום ולממש את החלום למען חברה טובה יותר, יקום כאן מרכז היזמות. אני קורא למנהלי בתי הספר לעודד תלמידים להצטרף למרכז היזמות ולתת לכולם הזדמנות שווה. התלמידים שיהיו במרכז היזמות, נדרשים להשקעה, דמיון, יצירתיות ותשוקה. המרכז יהווה מוקד להשראה עירונית וארצית. אני בטוח שאנחנו בתחילתה של מהפכה בתחום".

מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני נושאת דברים


עשרות רבות של תלמידים מבתי הספר התיכונים של עמל בנהריה נחשפים למרכז היזמות החדשני 


מנכ"ל עיריית נהריה דני חמיאס נושא דברים


מנהלת מרכז היזמות נתלי גליל נושאת דברים


מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני, סמנכ"ל פדגוגיה בעמל ד"ר רונית אשכנזי, רפרנטית ביה"ס בתיה וישניה, יחד עם הנהלת ביה"ס הרב תחומי עמל שחקים נהריה ומועצת התלמידים של ביה"ס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *