המירוץ להולץ – לילה לבן שכולו המירוץ למיליון

holz

מאת: אורית להב
 

דמיינו תלמידי כיתה ט` מזהים את חלק מחברי הכנסת הראשונה, מרכיבים פאזל כשאין להם את התמונה, אלא רק רמז, עורכים סרט וידאו בנוסח המערכון המיתולוגי של לול 'לה מרמור' ובונים את הדגם של הבימה. את כל זה הם עושים כשהם צריכים להיות עם חבריהם לכיתות אחרות, לשמור ולא לגלות רמזים, ו… לעשות מהר כי- זהו המירוץ למיליון!

כ 110 תלמידי כיתות ט`  של הרב תחומי עמל הולץ המלווים בעשרות הורים, השתתפו במירוץ המטורף למיליון, שסבב כולו סביב חקר 70 שנה למדינת ישראל. המירוץ התמקד סביב ארבעה נושאים: תרבות, קולנוע ומאכלים, מדע תעשיה והמצאות, ספורט ו… צבא ותעופה כמובן.


בכל נושא פתרו חידות על אישים מפורסמים מאז ראשית המדינה, בנו דגם של מבנה מפורסם, הרכיבו פאזל של מאה חלקים, מבלי שידעו איך ניראית התמונה וערכו פרסומת קצרה  המתבססת על קטע סרט מפורסם בנושא.
את המירוץ להולץ הזניק לא אחר מרון שחר!
כל כיתה התחלקה לארבע קבוצות, ופתרה רבע מהנושא. לאחר מכן התאחדו בכיתה ומצאו את המשותף – שהוא בעצם היה הפתרון. לאחר מכן קיבלו 'משימה מיוחדת' שהזניקה אותם במהירות לשטיח המירוץ למיליון, תוך שיתוף פעולה של כל תלמידי הכיתה.
 

כך לדוגמה עמדו כל תלמידי הכיתה בשורה זה לצד זה וקשרו מגבונים לחים לסרט ענק, עד שהגיעו אל השטיח.
הכל היה מהיר, תוך שיתוף פעולה עם המורים והמק"סים שלהם וכמובן…. עם ההורים. זו שנה שניה שמתקיים בהולץ לילה לבן מיוחד, ובו שותפים תלמידים מורים והצוות של חיל האוויר.
התלמידים והמורים העלו תמונות ותוצרים לקבוצת הפייסבוק של המירוץ.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *