תלמידי הרב תחומי עמל אמירים אופקים זכו במקום השני בארץ באליפות הרחפנים

syber

אליפות הרחפנים נערכה במסגרת תחרות הסייבר של משרד החינוך

במסגרת אליפות הסייבר של משרד החינוך התקיימה ב-13.3.18 אליפות הרחפנים SkillZ MakerZ. תלמידי בית הספר הרב תחומי עמל "אמירים" אופקים זכו במדליית הכסף והגיעו למקום השני עם הפרש של 0.5 נק' בלבד מהמקום הראשון.

עולם תוכן חדשני

בעולם הטכנולוגי כיום נדרשות לא רק יכולות של תכנות, אלא גם יכולות של  מייקרים: יכולות פירוק והרכבה, חיבור ובנייה, הצגת שאלות ופתרון בעיות. את כל אלו ניתן לפתח בשילוב שבין תוכנה, אלקטרוניקה ומכטרוניקה. השנה, בחר משרד החינוך לקיים את תחרות המייקרים שלו סביב בנייה, הטסה ותכנות רחפנים. התחרות התבססה על תוכנית לימודים חדשנית בתחום האלקטרוניקה והתכנות, וחשפה את המורים ואת התלמידים לעולם תוכן חדשני הממשיך לגדול ולהתפתח בקצב מהיר. התוכנית עודדה עשייה והתנסות מעשית משותפת לתלמידים תוך דגש על פיתוח טכנולוגי מתקדם המשלב עבודת צוות וחשיבת עמיתים. התלמידים רכשו ידע בתחומים רבים כגון אווירונאוטיקה, אלקטרוניקה, סנסורים, מכניקה, אלגוריתמיקה ובקרה.
makerz1
במהלך התחרות קיבלו הקבוצות משימות ואתגרים, אותם הם העלו לאתר התחרות. קבוצה אחת מכל בית ספר עלתה לשלב הגמר והתחרתה באירוע הגמר שהתקיים כאמור ב- 13.3.18.
 

עשייה שמניבה תוצאות מרשימות

מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני בירכה את מנהלת ביה"ס אפרת בוהדנה ואת התלמידים שזכו: "זו גאווה גדולה לכולנו. הישג אדיר, פרי עשייה חינוכית שמובילה מנהלת בית הספר יחד עם צוות המורים, עשייה שמניבה תוצאות מרשימות ביותר בכל תחומי הפעילות של בית הספר".

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *