תחרות 'NFTE' ליזמות עסקית: Network For Teaching Entrepreneurship

heftzi

באירוע "הד סטרט לנוער"  – נקודת ציון משמעותית של "תוכנית ניפטי" שהתקיים בסוף יוני בהרצליה – בחרה וועדת ההשקעות למי לתת כסף להשקעה בפיתוח המיזם. 5 מיזמים קיבלו השקעה כספית, וביניהם מח"ט עמל פסגות נהריה, שעלה לשלב הבא. בספטמבר הקרוב, תתכנס שוב הוועדה ותכריז על המנצח.
שירי אשד יהושע, מנהלת תחום מח"טים תוכנית ניפטי ברשת עמל : " קשה להביע במילים עד כמה מרגש, כל פעם מחדש, לראות את בני הנוער מציגים בתשוקה את המיזם שלהם, מציעים לאורחים לבוא ולשמוע אודות המיזם שלהם, גאים במיזם שלהם, בקיאים במיזם שלהם, עונים על שאלות בביטחון ועוד ועוד-חגיגה של חינוך, חשיבה יזמית וערכים!" . 
tukal

דרורית נדר, המינהל לפדגוגיה : " בתחרות ניפטי, Network For Teaching Entrepreneurship ״חינוך ליזמות עסקית״, שבה השתתפו קבוצות מארבעה בתי ספר מעמל, הציגו התלמידים מיזמים מרשימים ומלהיבים. היה זה מפגן מרתק של למידה משמעותית שמתן ביטוי לרוח היצירה, ליזמות, לחדשנות, שיתוף פעולה ויצירתיות – כל אלו אבני היסוד לעולם העיסקי של המאה העשרים ואחת. ניכר היה שהתלמידים ערכו חקר שוק, למדו מהו שיווק, והשופטים נשבו בקסמם. ראינו תלמידים שמצאו את עצמם בתוך המיזם שאוהבים את מה שעשו ומאמינים בעצמם. ראינו לא רק את התלמידים כפי שהם היום, אלא את הפוטנציאל הבוער של הצפוי להם, בדרך לעתיד טוב ונכון!"
בין המיזמים נמנובית מרקחת אלקטרוני, מעצבי שיער מתניידים (במשרד, בבית ועוד), סוללה להטענה בטוחה, תיאטרון ככלי לחדשנות, כרית עם התקן מעורר, חיישנים לעוורים, שמן זית בטעמים, ועוד.

סוללה להטענה בטוחה – יהל"י – מעמל אנרג'יטק חברת החשמל חפציבה
yahali
תיאטרון ככלי לחדשנות בהוראה – עמלתטרון – מתיכון עמל פתח תקווה א'
rahat
 

 

 

 

 

 

כרית עם התקן מעורר בבוקר  – wake me up

wake mekashe
 

 

 

 

 

 

חיישנים לעוורים – איתוקל מבית היוצר של מח"ט פסגות נהריה
itukkkl
itukal
 

 

 

 

 


הזהב הירוק – שמן זית בטעמים – מעמל טכנולוגי נצרת

shemen


 

 

 

 

 


 

 
 
 
 
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *