ביקור משלחת אנשי חינוך בראשות חברת הפרלמנט הבלגית, סימון סוסקינד, ברב תחומי עמל ל.ד תל אביב

IMG-20181028-WA0010

משלחת של 25 אנשי חינוך בראשותה של גב' סימון סוסקינד, חברת פרלמנט בלגית, ביקרה בביה"ס הרב תחומי עמל ליידי דייויס בתל אביב. את הביקור יזמה המחלקה לאנגלית בסיועה של גב' מיכל פרייזלר, רכזת הוראת האנגלית בבית הספר הרב תחומי עמל ליידי דייויס, תל אביב.

הגב' סימון סוסקיינד הקימה את ארגוןActions in the Mediterranean  ובמסגרתו את התכנית Israel  Palestine for a Better Understanding, שבמסגרתה ביקרה המשלחת באזור.

את הביקור פתחה מנהלת ביה"ס, גב' שרה הלפרין, שסיפרה על ביה"ס ועל הפרויקטים הייחודיים לחברה משותפת באנגלית ובמקצועות נוספים.

המשלחת ביקרה בשיעורי אנגלית ופגשה קבוצה של תלמידים שסיפרו על התכניות המרתקות באנגלית המופעלות בביה"ס. כמו כן התוודעה המשלחת לתכניות חדשניות נוספות של המחלקה לאנגלית במסגרת English Instruction as a Vehicle for Peace Education.

חברי המשלחת התרשמו מאוד מהפעילות המיוחדת והענפה של המחלקה. בביקורם בישראל נפגשו חברי המשלחת עם הורים שכולים, ביקרו ביד ושם, מצדה  ובקיבוץ והמשיכו את ביקורם באזור ברשות הפלסטינית. המשלח מבקרת בישראל וברשות הפלסטינית על מנת להבין לעומק ככל שניתן את מורכבות הקונפליקט במזרח התיכון, כדי שיוכלו ללמד את הנושא בבתי הספר בבלגיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *