הטובות לטיס!

segen

זוכרים את הידיעה המשמחת מהקיץ האחרון, או אז התבשרנו ששניים מבוגרי עמל (י' – בוגרת מעמק חרוד ו-ט' -בוגר מנהריה) סיימו בהצלחה קורס טיס? הנה כי כן הצטרפה אליהם זה עתה א', אף היא בוגרת מהרב תחומי עמל עמק חרוד, אשר סיימה בהצלחה את הקורס וזכתה בכנפיים.

 "ההסתברות ששתי החברות הכי קרובות יעברו אותו המסלול מאוד-מאוד קטנה, אני חושבת שהתכונות שלנו חיברו בינינו כבר בתיכון". כך מתארת סגן א', שמקבלת היום (ד') את כנפי הטיסה שלה, את מערכת היחסים שלה עם חברתה סגן י', שסיימה את קורס הטיס רק לפני חצי שנה. טקס "מסדר כנפיים" של בוגרי קורס טיס מחזור 177 מתקיים בבסיס חיל האוויר בחצרים. (ישראל מוסקוביץ,  Ynet )

מנכ"לית עמל עו"ד רוית דום עיני: "זהו אירוע משמח ומרגש במיוחד. בוגרות ביה"ס הרב תחומי עמק חרוד סגן א‘ וסגן י‘, שתי חברות טובות שהכירו בתיכון עמל עמק חרוד, סיימו את קורס הטייס בהצלחה וקיבלו כנפי טיסה. אנו ברשת עמל מחנכים את התלמידים לחינוך לאהבת הארץ, מוטיבציה, חתירה למצוינות ושירות משמעותי והבוגרות שלנו הן ללא ספק הביטוי הטוב ביותר לערכים הללו. אנו גאים בבוגרות שלנו ומעודדים את בוגרינו לשירות משמעותי ואהבת הארץ!"

לילך שטיין, מנהלת ביה"ס התיכון הרב תחומי עמק חרוד: "אני גאה בשתי הבוגרות שלי שלמדו יחד מכתה ז' ועד לי"ב. על ספסלי ביה"ס בעמק חרוד נוצרה ביניהן החברות הקרובה. שתיהן חתרו למצויינות בצניעות ובשקט הנפשי שלהן, גילו נחישות להשלמת המשימה. א' היא נערה ייחודית באופן שהיא מציבה לעצמה מטרות ומגיעה אליהן".

 

<div id="citvCompId-89629213" class="citv_image ya-nowideimg citv_caption_image citv_ynet" cursor:pointer;'="" style="font-family: arial; margin: 0px; padding: 10px 0px; border: 0px; outline: 0px; font-size: 12px; vertical-align: baseline; background: transparent; direction: rtl; text-align: right; color: rgb(0, 0, 0); position: relative;">

 

לילך שטיין מנהלת בית הספר התיכון הרב תחומי עמק חרוד ()

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *