מעורבים ומשפיעים – כנס רכזי התפתחות אישית ומעורבות חברתית ברשת עמל

IMG-20190226-WA0023

מאת: נאוה דיין, מנהלת החינוך החברתי ערכי ברשת עמל

בכנס רכזי התפתחות אישית ומעורבות חברתית של רשת עמל שהתקיים בביה"ס עמל טכנולוגי תל אביב, החליטו רכזי ההתפתחות כי יש ליישם הלכה למעשה את תפקידם. ואכן בעוד בית הספר מעצב קירותיו, ביקשו הרכזים לתרום ולעצב קיר אחד מטעמם. לאחר בדיקה וישיבה עם הצוות החינוכי ומנהל בית הספר,  הוחלט כי נושא הקיר יהיה אנשים ומשפיעים.

20190226_090045 הבוקר החל בחשיפת יעדי החינוך החברתי ערכי, תוך חשיפה לכלי עזר שנבנה בפדגוגיה של עמל לטובת כל בעל תפקיד בביה"ס, כלי זה הנקרא מניפת המעורבות למעשה מאפשר שיח של הצוות החינוכי עם התלמיד במטרה להביא לכך שהתלמיד יצוות במקום ההתנדבות שהכי מתאים לו .

בהמשך הגיעה לברך הגב' רונית אשכנזי סמנכ"לית פדגוגיה, שחשפה בפני הרכזים את ההבדל הקטן והחשוב ביותר שבין תעודת בגרות חברתית – לתעודת בגרות מצטיינת. הרכזים נחשפו לתוכנית התפתחות אישית, המיושמת באופן מעורר השראה בביה"ס עמל ליידי דייויס ירושלים. ההשראה הועברה באמצעות הצוות החינוכי-ערכי של בית הספר – תהילה ושירן. מעבר לחשיפת התוכנית המרתקת – big picture  נחשפנו כולנו לשיתוף פעולה איכותי ומיטבי בן שתי בעלות תפקיד משמעותיות ביותר בביה"ס.

 

IMG-20190226-WA0027בחלקו השני של היום עברו הרכזים סדנת fotoblock   על ידי מנהלת תחום החינוך החברתי ברשת  -נאווה דיין, הרכזים, בשיתוף תלמידי בית הספר, מצאו עצמם יוצרים יחדיו תמונות של אנשים מעוררי השראה כמו פלא, מהטמה גנדי, מדונה, לוי שטראוס, בנימין זאב הרצל, חלי גובראן ועוד רבים אחרים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *