ממשיכים לפתח ולהעצים את בתי הספר של עמל בפתח תקווה!

ptptptp

מנכלית עמל עו"ד רוית דום עיני: "שמחה גאה ומודה על האמון המחודש שבו זכינו מעיריית פתח תקוה והעומד בראשה רמי גרינברג. לאחר זכייתה של רשת עמל מחדש במכרז שערכה העירייה, ביקרתי היום עם צוות הנהלת הרשת בשני בתי הספר שלנו בעיר, רב תחומי עמל א' ו-ב'. דנתי עם ראש העיר רמי גרינברג, מ"מ ראש העיר וראש מינהל החינוך רון כץ, סמנכ"ל לחינוך וקהילה ומנהל מינהל החינוך בעיר רמי הופנברג ומנהלות בתי הספר מירי ענני וסיגל רוזן, על מימוש תוכניות הפיתוח וההעצמה והרחבת הפעילות עם חברות הייטק בבתי הספר הללו". 

בשנים האחרונות הובילה רשת עמל הכנסת תרבות של יזמות והייטק לבתי הספר אשר הגיעו להישגים חסרי תקדים, ובכלל זה תוכנית START UP NOW ופרויקטים מוכווני יזמות ותרומה לקהילה בשיתוף עם מנטורים מעולם התעשייה המודרנית. 

במפגשים עם התלמידים היה מרגש לראות בני נוער חדורי מוטיבציה, סטארטאפיסטים אמיתיים המשתתפים בפרויקטים ומיזמים חדשניים המחוברים לעולם האמיתי בתחומי הרפואה, הסייבר, האלקטרוניקה והנדסת תוכנה, כמו למשל פרויקט "כפפה חכמה" לסיוע לדלקת פרקים, מוניטור המסייע לחולי פרקינסון, פרויקט DATA SCIENCE המסייע לאגד סיכומים באנגלית ופרויקט לייעול תהליך ההרשמה לבתי ספר במסגרת הנדסת תוכנה.

 

sigal

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *