ביקור בבתי הספר של עמל באשדוד יחד עם ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי

zizo

ביקור מרתק ומרגש קיימה מנכלית עמל עו"ד רוית דום עיני עם צוות מטה עמל, בבתי הספר של הרשת באשדוד, יחד עם ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, ראש מינהל החינוך בעיר אריה מימון ומנהלת מחלקת נוער באגף להכשרה מקצועית במשרד העבודה אורית וקנין-שילה.

ביה"ס עמל יעד אשדוד בניהולו של ציון ביטון ומח"ט עמל אשדוד בניהולו של בני זיזו, קשובים לתלמידים ומאפשרים לכל אחד להוציא מעצמו את המקסימום. הם מכינים אותם לחיים בעולם שהוא היום כפר גלובלי. עמל  – בשיתוף משרד העבודה – משקיעה משאבים רבים בהקמת סדנה חדשנית ומודרנית ללימוד מקצועות הקולינריה ובשדרוג סדנאות האוטוטרוניקה כדי להתאימן לטכנולוגיה המתקדמת בתחום הרכב ההיברידי.
במח"ט עמל אשדוד משקיעים בפיתוח נרחב של התשתיות וכן מתכננים הקמת מרכז יזמות ומרכז יצירה ואמנות, להקניית מיומנויות של המאה ה-21 בשיתוף עם הקהילה.

היה מרגש מאוד לשמוע את התלמידים מספרים על השינוי הדרמטי שבית הספר חולל בחייהם, על הביטחון שהעניק להם ביכולות שלהם להצליח ועל ההישגים המדהימים שלהם.

מדברי ראש העיר : "זה נפלא מה שאתם עושים כאן. היום עמל זה משהו אחר לגמרי", דברים המדברים בעד עצמם. 

תודה לראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי ולראש מינהל החינוך של עיריית אשדוד אריה מימון על שיתוף הפעולה. 

ashdod

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *