מנהלי בתי ספר טכנולוגיים נסעו לייצג את רשת עמל במשלחת רשמית בגרמניה

amal

ארבעה מנהלי בתי ספר טכנולוגיים של עמל  ייצגו את הרשת במשלחת רשמית של משרד העבודה לגרמניה. ארבעת המנהלים שייצגו את עמל הם דרור לוי מנהל עמל אנרג'יטק, רחל קוצ'ין מנהלת עמל שרונים הוד השרון, פרוספר בן עזרא מנהל עמל קרית חיים וגזאל עונאללה מנהל עמל אלקאפזה נצרת.

משלחת המנהלים יצאה ללמוד את השיטה ההומנית – דואלית הנהוגה בגרמניה, שבה החינוך המקצועי מהווה  50 אחוזים מכלל מערכת החינוך, והוא משלב לימודים עיוניים עם עבודה בחברות, מפעלים וארגונים גדולים.

מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני בירכה את נציגי עמל במשלחת טרם נסיעתם: "אני משוכנעת שתהא זו עבורכם חוויה מאוד מרתקת ומועילה, אשר תתרום רבות לכם באופן אישי, לקבוצת עמל, למשרד העבודה ולחינוך המקצועי בישראל". המשלחת ביקרה בבתי ספר מקצועיים, מרכזי הכשרה ומפעלים המספקים מוצרים לכל העולם, כמו סימנס, אשר מעסיקים בני נוער החל מגיל 16. כמו כן, התארחה המשלחת בלשכת המסחר והתאחדות בעלי המלאכה. גם בגרמניה הועלה הקושי של מציאת עובדים מקצועיים וההכרח לשלב לימוד מקצוע עם לימודים עיוניים כדי שהמשק יתפתח וישגשג.

שבוע ההשתלמות הסתיים בטקס מרגש שערכו המנהלים בדכאו. 
בתמונה: מנהלי בתי הספר של עמל בביקור הרשמי של משרד העבודה בגרמניה

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *