כנס המנהלים הראשון של רשת עמל לשנת תש"ף

ravitkenes

מאת: ד"ר ליאור אבימן

כנס המנהלים הראשון לשנת הלימודים תש"ף בסימן קהילה, טבע וסביבה –  יצא לדרך.

 מנהלי בתי הספר של רשת עמל התכנסו  במלון קראון פלאזה תל אביב, ליום למידה והיערכות לקראת שנת הלימודים תש"ף.
מנכ"לית רשת עמל, עו"ד גב' רווית דום הציגה את דגשי רשת עמל לשנת הלימודים תש"ף. סוגיות בנושאי טבע, קהילה וסביבה, יעברו כחוט השני בפרוייקטים וימי שיא של רשת עמל.  רשת עמל נרתמת למאמץ הגלובלי של אזהרה ופעולות הסברה ביחס להתחממות הגלובאלית והנזקים שהתעשיות השונות גורמות לכדור הארץ. בשלל פעילויות רשתיות יבואו לידי ביטוי נושאי שמירת הסביבה, קיימות, התחממות כדור הארץ ועוד. יוזמות של תלמידים למניעת נזקים בלתי הפיכים לסביבה בה אנו חיים יבואו לידי מימוש בתחרויות יזמות של רשת עמל וסוגיות אתיות בתחום שמירת הסביבה יבואו לידי ביטוי באירוע הדמוקרטון המסורתי של רשת עמל.

tashap

עוד בכנס, מנהלים התכנסו ללמידה שיתופית שכללה גם מודל של למידה מהצלחות וגם שיתוף במודלים שהתממשו תוך עמידה על המפתחות להצלחת תכניות שונות בבתי הספר – נושאים כגון – הובלת תלמידים להצטיינות ומצוינות, שימוש מושכל בטכנולוגיה בכיתה, יוזמה לכתיבת תכניות לימוד ייחודיות ונושאים רבים אחרים, נידונו בקבוצות עבודה של מנהלים.

רשת עמל שמה לה כאבן דרך בלמידת מנהלים – למידה שיתופית. אנו מאמינים כי ידע רב וגם ניסיון יקר מפז מצוי אצל המנהלים עצמם. בשיתוף מובנה ומקצועי כל המנהלים יחד מפיקים את המירב זה מניסיונו של זה.

האירוח המכובד והמפנק של מלון קראון פלאזה תרם מאוד להצלחת הכנס.

להתראות בכנס הבא…!
 

לתמונות מהכנס לחצו כאן
מצגת כנס מנהלים 1 תשף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *