תלמידי עמל פסגות נהריה אשר זכו במקום ראשון בתחרות NFTE, ייצגו את ישראל בניו יורק

portal2_page2749_media1

משלחת "איתוקל" מבית הספר עמל פסגות נהריה שייצגה את ישראל בניו יורק, חזרה לארץ עם חויות רבות וידע רב. המיזם החדשני שפיתחה  "איתוקל" (איתור קל), שנועד להנגיש מרחבים בלתי מוכרים לאוכלוסיית העיוורים ולקויי הראייה, אשר פותח במסגרת תוכנית לפיתוח חשיבה יזמית של ניפטי בבית הספר, זכה במקום הראשון בתחרות NFTE שנערכה בישראל. התלמידים יובל אוחיון, אריאל זוהר, יוהד ביטון, שליו סויסה והמנטור שלהם מכיתה י"ב, אביב אזרן – פיתחו את הרעיון בהנחייתם של המורים אביטל פרח ושי ביאליק סולימני. המשלחת הגיעה בעקבות זכייתה בתחרות 'יזם השנה' מטעם ארגון ניפטי ויוניסטרים ישראל, כחלק מתוכנית שנתית המועברת בכ- 30 מדינות שונות ברחבי העולם. במסגרת התחרות, זכו חברי המשלחת במקום הראשון  וקיבלו טיסה לניו-יורק והשתתפות בכנס גאלה של ניפטי העולמי. 

ימים עמוסים וחשובים עברו על הנבחרת, שביקרה בין היתר בבנק ההשקעות הוליאן לוקי, נפגשה עם צוות מומחים מפייסבוק ניו יורק במשרדי פייסבוק. השיא היה ערב הגאלה של כל הנבחרות הזוכות של ניפטי מרחבי העולם. רגע שיא נוסף נרשם בתחרות שהתקיימה באזור מוגדר בטיים סקוואר, שם ערכה הנבחרת פרזנטציות נוספות והיתה שותפה ליריד EXPO עולמי. בהמשך, ערכו פרזנטציה במשרדי SOSA NYC והמשיכו להכיר את התפוח הגדול במשרדי APPLE ובנקודות מפתח מרגשות בעיר.

הילדים הודו לצוות פסגות שתמך בהם לאורך כל הדרך, למורים המלווים שלהם, לרוני צדקא – ראש משלחת מטעם יוניסטרים וכמובן לרשת עמל שהגשימה להם חלום במימון מלא של כל הוצאות המשלחת.

מנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני בירכה את התלמידים: "זוהי גאווה גדולה מאוד לרשת עמל ולעיר נהריה, שהתלמידים שלנו הם אלה שייצגו את ישראל בכבוד בתחום היזמות והחדשנות באירוע הבינלאומי החשוב שנערך בניו יורק. זוהי חוויה אדירה לתלמידים שהגשימו חלום ועשו חייל בהופעותיהם המרשימות בפני צוותי מומחים, משקיעים וחברות בינלאומיות מובילות. כל הכבוד".

אריאל זוהר: "למרות שהיינו ביבשת אחרת ורחוקה הרגשנו את התמיכה של צוות פסגות שנתנו לנו הרגשה של בית. הרגשנו שייצגנו את ישראל, העיר נהריה, רשת עמל, ניפטי ויוניסטרים אך בעיקר את בית ספר פסגות שבזכות בית הספר המדהים הזה עם הנהלה וצוות מורים תומך הגענו לאן שהגענו. הטיסה זאת לא הזכייה העיקרית שלנו אלא הדרך שעברנו במשך 3 שנים. הפכתי להיות מילד שלא יודע מה הוא רוצה מעצמו, ללא שאיפות וחלומות לילד עם עתיד באופק, בעל מוטיבציה והמון יעדים להגשמה".

אסנת בירנבוים מנהלת ביה"ס: "תכנית ניפטי היא תכנית ליזמות עסקית, היא תכנית הדגל שלנו ברשת עמל, השכלנו לראות את החשיבות של התכנית לתלמידי פסגות. התכנית מלמדת חשיבה מחוץ לקופסה, חשיבה עסקית, יצירתיות, שיתוף פעולה ועוד והתכנית מופעלת בכל שכבת י'. אני גאה בתלמידיי ומאחלת להם הצלחה רבה גם בהמשך".

פסגות נהריה כובשת את ניו-יורק, דורית וולפוביץ

עקבו אחר הקבוצה בפייסבוק
https://www.facebook.com/295041184911/posts/10156976787684912/

https://www.facebook.com/295041184911/posts/10157004413629912/

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *