סינגל בכורה מרגש למסלול המוזיקה של עמל מח"ט אשדוד, שוחרר לתחנות הרדיו

savta

"להיות כמו פעם" סינגל בכורה למסלול המוסיקה ביה"ס עמל מח"ט אשדוד, אשר שוחרר לתחנות הרדיו בחודש יוני  – קוטף השמעות מכובדות בתחנות הרדיו בארץ.

תלמידי המסלול, שקדו בשנה האחרונה על יצירת שיר מקורי – מילים ולחן – שבמרכזו מסר חד וברור. המסר שבחרו להעביר – הרצון שהחברה בה אנו חיים תשוב להיות קצת כמו בעבר, כמו פעם: פחות זעם ברשתות החברתיות, פחות ריגושים מיידיים, יותר תקשורת פנים אל מול פנים, יותר הקשבה.

השיר, משקף את נקודת מבטם על החברה והתרבות בה הם חיים. הם בחרו לעסוק בריחוק שמאפיין את בני הדור שלהם, הדור שמרבה בתקשורת ובאמצעים טכנולוגיים, שלא תמיד עוסק במהות אלא בנראות, הדור שאיבד את תמימותו מוקדם מדי .  

התלמידים בחרו בפשטות להגיד, שלא היו מתנגדים "להיות כמו פעם", כמו בימים שבהם אנשים נפגשו יותר, הקשיבו יותר, כיבדו יותר, ידם הייתה פחות קלה על המקלדת, ימים שבהם הופגן פחות זעם קיצוני ברשתות החברתיות. השיר מבטא רצון לחזור לתקופה שבה אנשים נהנו לשבת יחד, לשוחח האחד עם השני ולחלוק רגעים של סבלנות ורוגע.

המסר שבחרו כותבי השיר להעביר בסינגל, מהווה תמצית מדוייקת, לאני מאמין של ביה"ס, אליו הם משתייכים: "השמיים הם הגבול והדרך – דרך ארץ".

בתקופה הנוכחית, שבה נכפו עלינו ריחוק ובידוד ממושכים בשל ההתמודדות עם וירוס הקורונה, מקבל השיר – משמעות נוספת וחדשה.

להאזנה לסינגל, לחצו כאן

nagan

אתה יודע,
אני פוגש אותך כל יום,

 

 

לפעמים משתגע,

ממה שהפכנו להיות.

פזמון:
לא צריך סיבה טובה, להיות כמו פעם,

 

 

להוריד את מפלס הזעם,
לחזור אל התמימות.

לא צריך סיבה טובה, להקשיב לרגע,
לטשטש את רעשי הרקע,
להתחבר למהות.

אתה יודע,
המבט שלך מנותק,

 

 

בי מתעתע,

ואיך הכול כאן מרוחק.

מנוכר…מסוגר..

אתה יודע,
אני הולך אחרי הטוב,

 

 

אל האופק נוסע.

אל מה שנותן לאהוב….

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *