קלפי התקווה – יוזמה חינוכית מרתקת מעמל כסרא סמיע

cards

מאת: אמל מחרז פלאח, הרב תחומי עמל כסרא סמיע

שלום, אני המורה אמל מבית הספר הרב תחומי עמל כסרא סמיע, אמל – בערבית – פירושו תקווה,  ואני רוצה לחשוף אתכם למשחק שפיתחתי – קלפי התקווה. 
התדעו איזו יוזמה חינוכית משמשת אותי בימים אלו ? 
יוזמה למען קידום דיאלוג ושיח בין המורה לתלמידים –  שמטרתו מימוש הפוטנציאל המצוי בכל ילד וילדה.היוזמה  ״מודעות
עצמית״, כוללת בתוכה 50 קלפים ( 25 קלפים בשפה העברית ו 25 קלפים בשפה הערבית) מאגר של שאלות, כאשר כל קלף מכיל שתי שאלות ותמונה, שדרכם ניתן לפתח שיח אישי פדגוגי בין המורה לתלמידיו ולקדם לקדם תקשורת בן אישית מצוינת ותקשורת אפקטיבית, שדרכה מגיעים ליעדים חינוכיים- אישיים.

״הקלפים של אמל – קלפי התקווה" – פותחו במטרה לחזק את התקשורת תוך אישית ובין אישית של מורים ותלמידים, amalfaבתקווה שהתהליך ייטיב עם המערכת, ויתרום לקידום בית הספר  ומערכת החינוך, וכמובן לפתח יכולת ביטוי, דיאלוג ומונולוג.

תכליתו של מאגר השאלות, להנחיל מכלול ערכים שעשויים לתרום בפיתוח אישיותם והתפתחותם של התלמידים לצורך השתלבות והובלה עתידית. בנוסף, הסדנאות צפויות לסייע לתלמידים ולמורים למימוש יעדי המערכת והשגת תוצאות פרקטיות .כולי תקווה שהיוזמה תשמש אתכם כבסיס חינוכי ותעזור לקדם את החינוך למקומות טובים יותר וליעדים גבוהים. 

קישור לתיקיית הקלפים, באדיבות אמל פלאח

כולנו מצאנו את עצמנו במצב לא שגרתי ומאז אנו מנסים להתמודד ולמצוא דרכים ושכחנו לאהוב את המצב וללמוד אותו על מנת להיות יצירתיים, אני שמחה לשתף אתכם ביוזמה נוספת - חוברת הפעלות חינוכיות שיושמה אונליין, בפלאטרומת למידה מרחוק בקלאסרום. תהנו! 
יוזמות חינוכיות לתלמידים בלמידה מרחוק

cards2

הוראות שימוש לקלפים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *