נבחרת תיכון עמל להייטק ולאמנויות ע"ש שמעון פרס – זכתה במקום שני ובפרס חביב הקהל בהאקתון חדשנות של בית הספר לחינוך באוני’ ת”א!

talmid

ביום ד’ האחרון ה 13/1, השתתפו שתי נבחרות תלמידים מרשת עמל בהאקתון מיוחד בנושא “למידה בעת קורונה”, אשר התקיים ביוזמת בית הספר לחינוך של אוניברסיטת תל אביב. נבחרת תיכון עמל להייטק ולאומנויות ע"ש שמעון פרס (שבח מופת ת"א לשעבר), זכתה במקום השני ובפרס חביב הקהל, נבחרת הרב תחומי עמל רמות באר שבע זכתה בשבחים רבים על הופעתה.

ההאקתון שהיה – איך מסכמים חוויה כזו?
אפשר להתחיל במספרים:
* 3 הרצאות מעוררות השראה
* 70 משתתפים שפעלו לאורך היום כולו
* 9 קבוצות שהתמודדו עם קשיים אמיתיים של למידה והוראה בימינו
* 11 מנטורים, מומחים בתחומים שונים, שהתרוצצו לאורך היום בין הקבוצות
* 11 שופטים בכירים שבחנו בקפידה את תוצרי העבודות
* מעל 100 משתתפים באירוע הגמר!


יום ההאקתון נפתח בהצגה מסודרת של כל העניינים המנהליים והמהותיים, והמשיך בסדרה של 3 הרצאות קצרות שנועדו למקד את המשתתפים ולסייע להם:

  •  איך להפוך רעיון למוצר? (יעל כהן, מייסדת ומנהלת טכנולוגית ראשית, Tailor-ED)
  •  איך לבנות הדמיה של מוצר? (רן מגן, מיינדסט)
  •  איך להציג? (אדי לבנטמן)
את המקום השני ואת פרס “חביב הקהל” קיבלה, כאמור, קבוצה של 4 תלמידי כיתה ט’ מתיכון עמל להייטק ואמנויות ע״ש שמעון פרס – שבח מופת לשעבר, אשר הציעו להחליף את המוסד הבית-ספרי הקיים בבית ספר וירטואלי לחלוטין, אותו יוכל כל תלמיד לעצב לעצמו, ובו יוכלו המורים להעשיר את התלמידים בחוויות לימודיות בלתי-מוגבלות. חברי הקבוצות הזוכות יקבלו פרסים בחסות חברת Wix

פרטים נוספים על התחרות – בעמוד הפייסבוק שלהמגמה לטכנולוגיות למידה אונ’ ת”א

letter

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *