שתי מורות מעמל – הראשונות להצטרף לקהילה הבינלאומית של מייקרוסופט Microsoft Innovative Educator Expert

אביבה ולודה

מאת: רפאלה בלס
ברכות לאביבה בודני מביה"ס עמל יעד אשדוד (מימין) ולליודמילה בריסקמן מביה"ס עמל להייטק ואמנויות תל אביב ע"ש פרס (משמאל), שהצטרפו לקהילה הבינלאומית של מורי מיקרוסופט והן המורות הראשונות מרשת עמל שקיבלו את התואר Microsoft Innovative Educator Expert (MIEE). יצוין כי רשת עמל מקיימת שיתוף פעולה נרחב עם מיקרוסופט, ובכלל זה תוכניות לימוד ייחודיות. בקיץ השתתפו השתיים בתכנית ההתמחות הבינלאומית של מיקרוסופט למורים וקיבלו הסמכה בינלאומית על כלי אופיס 365 ועל הכיתה הוירטואלית Teams המשמשת את בית ספר עמל להייטק ואמנויות ת"א ע"ש פרס ובית ספר עמל יעד אשדוד בימי הלמידה מרחוק. קהילת המורים מציעה חיבורים למורים, יוזמות, פרויקטים ולקבוצות המוצר בארץ ובעולם. חברי הקהילה מקבלים במה להציג את עבודתם בכנסים שחברת מיקרוסופט עורכת, פיתוח מקצועי, וליווי מקצועי של צוות החינוך של מיקרוסופט. מעט על תוכנית ההתמחות הבינלאומית של מיקרוסופט למורים ברשת עמל: כ-70 מורים מעמל השתתפו בהשתלמות המומחים שהוכרה לגמול שכללה כשבעה מפגשים במהלך החודשים יולי ואוגוסט, בעיקר מבתי הספר הרב תחומי עמל פ"ת א', הרב תחומי עמל אמירים אופקים ותיכון עמל להייטק ואומנויות ע"ש פרס. 40 מורים מתוכם השלימו את המטלות בקהילת המורים הבינלאומית של מייקרוסופט וזכו בתג הסמכה למנטורים, וכעת, שתי המורות – ליודמילה ואביבה, קיבלו את התואר מורה מומחה של מיקרוסופט.
גאווה!

תוך זמן קצר העבירו המורות הקניות בכלים החדשניים גם לתלמידיהם – ולפניכם עבודות ראשוניות של התלמידות המוכשרות !
יעל גבריאלה מזרחי, כיתה ח', חט"ב, תלמידת ביולוגיה, תיכון עמל ע"ש פרס להייטק ולאמנויות – עבודה על ציפור הדררה :


וכאן לפניכם עבודה של התלמידה לאה מזור כיתה יוד, בשיעור עיצוב שיער, עמל יעד אשדוד, המציגה את נושא עיצוב השיער לאורך ההיסטוריה :

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *