חגיגת יזמות ויצירתיות באירוע סיום שנת היזמות של עמל

y3

חגיגת יזמות ויצירתיות באירוע סיום שנת היזמות של עמל, שנערך היום בתיכון עמל להייטק ואמנויות ע"ש פרס, תל אביב. קבוצות תלמידים מבתי ספר שלנו ברחבי הארץ, הגיעו לשלב הסופי של אירוע היזמות השנתי Amal Demo Day, אחרי שעברו ועדת GO/NO-GO. הם תכננו ופיתחו במהלך השנה, למרות מגבלות הקורונה, מיזמים מדהימים שעונים על צרכים אמיתיים של הקהילה.  היה זה יום מעורר השראה, שבו התלמידים שלנו שדרגו את המיזמים שפיתחו בעזרת מנטורים שהנחו אותם. התלמידים שמעו הרצאות מעשירות של רויטל הנדלר מייסדת ALL JOBS, של עדי מור פירון מנהלת שיווק סטרטאפים במיקרוסופט שהרצתה על בניית מצגת מנצחת ושל מושיקו אברהם ממיקרוסופט שהרצה על מיומנויות פרזנטציה והכנת פרזנטורים.
thankyouyazamuti
את היום המדהים הזה חתמנו בפרזנטציות של התלמידים, שהציגו בזה אחר זה את המיזמים שפיתחו.

עו"ד רוית דום עיני, מנכ"לית עמל: "תוכנית היזמות הזו היא חלק מתפיסה חינוכית חדשנית שאנחנו מובילים ברשת הרב תחומי עמל, שנועדה לאפשר לתלמידים יצירתיים ללמוד מתוך רצון וסקרנות, להגביר את המוטיבציה לחשוב ולפתח, להאמין במסוגלות שלהם להצליח ולפרוץ דרך, וכל זאת תוך מעורבות חברתית וראיית צרכי החברה והקהילה. מדובר בלימודים בדרך אחרת, תודה לגיא שרים מנהל תוכנית היזמות ולאסף עמיר שמוביל את העוגן הטכנולוגי. אני מודה לכל המנטורים שהתגייסו לסייע לתלמידים, לכוון ולנווט אותם בעולם היזמות, לאנשים הנפלאים ממיקרוסופט, לביה"ס ליזמות של המרכז הבינתחומי, לאיתי מטלון מאפ נקסט, לרויטל הנדלר מייסדת אול ג'ובס לאלפי גלברד ולכל מי שתרם וסייע. אתם שותפים שלנו לדרך ולחזון".
לתמונות נוספות, לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *