מעבדת החדשנות של עמל תשפ"ב פותחת את שעריה!

groupa

 

מעבדת החדשנות של רשת עמל היא חממה להכשרה והעצמה של מורי הרשת אשר מעוניינים להוביל שינוי ולקחת חלק בתרבות של חדשנות חינוכית. המעבדה מקיימת מפגשים לאורך השנה ומקנה גמול השתלמות. רעות שני מידד ולב ברמן מנחי המעבדה, מזמינים אתכם להציץ בתוצרים של השנים שעברו!
קיבלתם השראה? ועכשיו נגביר…. :)
מאחר שנקודת המוצא של הכשרה זו אלו היא האמונה כי חיבור עמוק לנושא החדשנות עדיף שיתחיל מהבסיס הערכי, נבנו מגוון סדנאות הניתנות בפועל לבתי הספר כהשתלמות מתמשכת, במטרה ליצור חיבור רגשי ושכלתני בין אנשי החינוך לבין הנושא ובכך להגביר את המוטיבציה לשלב את החדשנות כחלק אינטגרלי מעבודת החינוך וההוראה. הרעיון המערער שלנו, הוא ליצור חיבור בין שפה של חדשנות שחלק נרתעים ממנה, לבין השפה הטבעית של הערכים ההומאניים, שאנשים מתחברים אליה בקלות. חיבור זה יוצר מנוע לקידום חדשנות ערכית בבית הספר, המושתתת על שפה ערכית המשותפת לכל המורים. ההתייחסות לחשיבת עתיד, מגמות עתיד, מקצועות העתיד ותמונת העתיד החינוכית – נגזרת מהשלמות והערכים של המורים והתלמידים בבית הספר. הלמידה החדשנית והרלבנטית אינה מנותקת מערכים הומניסטיים ואסור שכך תהיה. בהשתלמות דנים בפערים הבין דוריים והערכיים שיוצרת החדשנות הטכנולוגית ועל הדרכים להימנע מהם. ממתינים בסקרנות לתוצרים של המעבדה הנוכחית!
ד"ר רונית אשכנזי, סמנכ"לית פדגוגיה, מציינת: "השנה אנו עולים מדרגה, ועושים רטרוספקטיבה על כל התובנות והשינויים שעברו בשנתיים האחרונות – עם הפנים לשינוי הפרדיגמה הגדול שעובר על מערכות החינוך בארץ ובעולם, נחשפים לתיאוריות של אדפטיביות הלכה למעשה, יוצאים לסיורים בשטח (פיזיים וגם וירטואליים) והכול באווירה טובה ומעצימה. הצטרפו למסע מרתק עם מעבדת החדשנות של עמל !"
לפרטים ולהרשמה:

lab5

 


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *