שרת החינוך יפעת שאשא ביטון מבקרת ברב תחומי עמל

shasha_biton

שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון, ביקרה לאחרונה בבית הספר שלנו בחדרה, רב תחומי עמל למדעים ואמנויות, אשר בימים אלה התבשר על זכייתו בפרס החינוך הארצי.

מנכלית עמל עו"ד רוית דום עיני: "שמחנו מאד להיפגש עם השרה במרכז היזמות החדשני שהקמנו בביה"ס, ולהציג בפניה את התפיסה החינוכית שלנו, את הגמישות בחשיבה ובלמידה ואת מרכזי היזמות של הרשת שנותנים לתלמידים כלים לחיים בעולם של תחרות גלובלית ומחזקים את התשתית החברתית והכלכלית. הדגשתי את הצורך של התלמידים בלימודים סדירים ואת המענה הרגשי והנפשי שאנו נותנים לבני הנוער ולמורים. החדשנות החינוכית שאנו מובילים מאפשרת למידה במרחבי החיים גם מחוץ לגבולות הכיתה, המותאמת למצבים שונים כפי שאכן הדבר בא לידי ביטוי בתקופת הקורונה. בבסיס העשייה החינוכית והערכית שלנו עומד קשר חזק עם השטח, הקשבה מתמדת לאנשים שלנו בבתי הספר ומתן אוטונומיה ניהולית למנהלי בתי הספר. חיממו את הלב סיפוריהם של תלמידי מרכז היזמות בבית הספר, שדיברו על השינוי שחולל בחייהם מרכז היזמות שלנו. באנגלית רהוטה הם הציגו את המיזם שלהם, אפליקציה המחברת בין הנוער לגיל השלישי, וציינו שאת יכולת הפרזנטציה והשליטה באנגלית מדוברת קיבלו במרכז היזמות. הם דיברו על ה"קסם" שמתרחש במרכז היזמות, שאותו אי אפשר להעביר בזום. שרת החינוך התייחסה ואמרה שהיא אכן רואה חשיבות רבה בלימוד אנגלית מדוברת כבר מגיל צעיר, והדגישה כמה חשוב להגיע לבית הספר ולהמשיך את ה"קסם" הזה. בדבריי ציינתי שמה שיפה במרכזי היזמות ובבתי הספר שלנו הוא החיבור לערכים, טכנולוגיה גבוהה, חדשנות ויזמות בעלת משמעות ערכית. מקבלים המון ותורמים לחברה, והמיזם של התלמידים אכן הוכיח זאת, מיזם חברתי – ערכי וגם טכנולוגי".
מנהלת בית הספר אילנה שטרהל הציגה בעיות אמת מורכבות בתקופה לא פשוטה זו, והודתה לשרה על ההתאמות בבגרויות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *