קבוצת עמל אופקים החדשה במודל עירוני – עלתה לגמר הארצי בתחרות הרובוטיקה FRC

אופקים

העיר אופקים במודל עירוני ייחודי של רשת עמל, חיברה במיזם משותף את שלושת בתי הספר בבעלותנו עם תפוח הפיס בהובלת רות נעמני, ויחד משתתפת  כקבוצה חדשה בתחרות הרובוטיקה הארצית היוקרתית FRC

מעט על התחרות: FIRST Robotics Competition

התחרות משלבת את ההתרגשות מעולם הספורט יחד עם הדיוק וההקפדה של עולם המדע. קבוצות המונות בממוצע כ־20 עד 30 תלמידות ותלמידים, מתמודדות עם אתגר הקמה ומיתוג קבוצה, גיוס משאבים, הגדרת אסטרטגיה, תכנון, בניה ותכנות רובוט תוך שמירה על חוקים ולוחות זמנים המוכתבים מראש לכל הקבוצות ברחבי העולם.

ואכן, הקבוצה שלנו מאופקים, בנתה ותכנתה רובוט לפי משימה משולבת FRC- Competition Robotics FIRST. התלמידים הציגו את תיעוד תהליך התכנון ההנדסי, והיו הקבוצה החדשה היחידה שהצליחה לעלות לגמר הארצי. 

מור בן עזרא, מנהלת החינוך הטכנולוגי, מכללות ושוחרות ברשת עמל: "תחרות הרובוטיקה מאפשרת לתלמידנו להתנסות בחינוך טכנולוגי מתקדם מחשיבה גבוהה. אני מברכת את התלמידים ואת תפוח הפיס אשר עמלו והגיעו להישג מרשים. ישר כוח !! אנו מתרגשים ומצפים לגמר הגדול בחודש מאי!"

אופקים גוגל

לצפייה בגלריית תמונות, לחצו כאן

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *