חנוכת בית עמל – שיח

277763132_2507356572727662_4034924187139555786_n

 

מדבריה של מנכ"לית עמל, עו"ד רוית דום עיני, בטקס החגיגי של חנוכת בית עמל שיח, במועצה האזורית מטה אשר:
"לפני כשלוש שנים חברנו כולנו יחד, מועצה אזורית מטה אשר, משרד הכלכלה- זרוע העבודה ורשת הרב תחומי עמל, לממש חלום של חינוך אחר, להקים תיכון אלטרנטיבי וחדשני, שבשעריו יוכלו לבוא כל נער ונערה בדיוק כמו שהם, כשלכל אחד יש מקום לצמוח ולהתפתח, לפתח ולהעצים כישורים אישיים. רשת הרב תחומי עמל התחברה מאוד לרעיון הייחודי הזה, כמי שמובילה היום במערכת החינוך למידה חדשנית, למידה אחרת, שבמרכזה חשיבה יצירתית ויזמות. שלוש שנים שהמקום הזה מהווה בית חינוך, בית חם לתלמידות ולתלמידים שמגיעים לכאן בבוקר עם חיוך ועם חדוות למידה ויצירה. בטקס היום ציינו את סיומה של הבנייה הפיזית. הוקם מבנה חדש, הוכנס ציוד ברמה גבוהה ביותר עם מיטב הטכנולוגיה החדשנית."
עוד ציינה המנכ"לית, כי תלמידי שלוש המגמות: מייקרס, סאונד והפקה מוזיקלית, צילום ועריכת וידאו, נהנים עכשיו מתשתיות פיזיות שמאפשרות להם ליצור ולהתפתח ככל שרק ירצו.
"תודה רבה לשותפים שלנו: מועצה אזורית מטה אשר בראשות משה דוידוביץ, שנתן בנו אמון כשותפים לעשייה חינוכית ייחודית זו, משרד הכלכלה – זרוע העבודה שממונת חניכות ונוער אורית וקנין שילה ייצגה אותו היום בטקס יחד עם אנשי המשרד, על התמיכה ועל הקצאת המשאבים הרבים לבניית והקמת בית הספר וההצטיידות החדשנית שלו. וכמובן תודה למנהל בית הספר דודו כוכב, הרוח החיה של בית הספר, שהוא והצוות הנהדר של בית הספר עושים עבודה נפלאה. המפגש עם הילדים בסדנאות השונות היה מרגש ומרתק. תלמידים עם אור בעיניים ועם רצון לגלות עולמות חדשים."
 
לתמונות נוספות, לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *