מקום שני בתחרות הארצית לרובוטיקה ולהנדסה לתלמידי עמל להייטק ולאמנויות ע"ש פרס!

תמונה קבוצתית

תלמידי תיכון עמל להייטק ולאמנויות ע"ש פרס, זכו במקום שני בקטגוריית תכן מכני, בתחרות הלאומית הארצית לרובוטיקה והנדסה “רובוטיקה בשירות האדם והחברה“, שבה השתתפו כל בתי הספר התיכוניים בארץ במגמת רובוטיקה. אנו גאים בתלמידים ובמורים על ההישג המדהים!!

רובוטיקה בשירות האדםתחרות הרובוטיקה נערכה בתאריך 5/4/2022 במרכז הטכנולוגי חיפה, והשתתפו בה כל תלמידי יב’ 5, שהביאו עמם לא פחות משמונה רובוטים, בעבודה מאומצת בהדרכת המורה עודד שוסטר, וכן שלושה תלמידי יב׳ 4 קוחן יגור, טרוצנקו אלכס, קודזין דימיטרי אשר הציגו שני רובוטים מעניינים בהנחיית המורה סרגיי אורגינל.

מקס סיון מנהל בית הספר: אני גאה ומוקיר את השקעתם העצומה של התלמידים, המורים ורכזת המגמה, זכייתם משקפת דבקות במטרה, עשייה ללא לאות והתלהבות אמיתית. כל הכבוד!!

ציונה מוזס, רכזת מגמת רובוטיקה: “מלוא הערכתי לעבודתם המסורה של המורים והתלמידים. מדובר בהשקעה אין סופית של המורים עודד וסרגיי ,ושל התלמידים המגיעים לשיעורים עם מוטיבציה, סקרנות והתמדה. מגמת הרובוטיקה היא מגמה טכנולוגית המשלבת מכניקה, בקרה, אלקטרוניקה ותכנות, המשתלבות בעבודה עם מערכות חכמות. התלמידים מקבלים ידע, מיומנויות עבודה בצוות וחוויות הצלחה שילוו אותם לעתיד. כל הכבוד ויישר כוח גדול!”

לדפדוף בין התמונות השונות, לחצו על החיצים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *