תערוכת בכורה של בוגרי המחזור הראשון של מגמת אמנויות העיצוב ברב תחומי עמל עתילי טירה

טירה3
בתערוכה של בוגרי המחזור הראשון של מגמת אמנויות העיצוב, הוצגו עבודות פרויקט גמר מגוונות בעיצוב רב תחומי (עיצוב מוצר, עיצוב לדיגיטל, תקשורת חזותית) ובנוסף הוצגו עבודות אמנות של תלמידי המגמה.
זוהי התערוכה הראשונה מסוגה ובגודלה בחברה הערבית. כמו כן מגמת אמנויות העיצוב ברב תחומי עמל עתילי טירה היא המגמה הראשונה שנפתחה בחברה הערבית, שהובילה רכזת המגמה סאוסן מסארווה.
הצלחת מגמת העיצוב מבשרת שינוי חברתי משמעותי בחברה הערבית ותפתח דלתות חדשות לתלמידים.
בפתיחת התערוכה השתתפו רבים מתחום העיצוב והאמנות, מרצים ממכללות העיצוב המובילות בארץ, שנקר, סמינר הקיבוצים ובצלאל, נציגים ממוזיאון תל אביב ומוזיאון אשדוד, בעלי גלריות לעיצוב, מעצבים ואמנים מובילים, סטודנטים ובוגרים מסמינר הקיבוצים, מפמ"ר המגמה, נציגים מרשת עמל, חברים מעמותת יד ביד לחינוך דו לשוני, בוגרי המגמה ומשפחותיהם, מורים בבית הספר ואורחים רבים.
מנכ"ל קבוצת הרב תחומי עמל עו"ד רוית דום עיני ביקרה בבית הספר והתרשמה מאוד מעבודות האמנות שהוצגו בתערוכה. "הרמה הגבוהה של הלימודים במגמה ניכרת בחשיבה, בתכנון ובעיצוב המיצגים האמנותיים. הלימודים במגמה מאפשרים לתלמידים לפתח את היצירתיות שלהם ולבטא את כישרונותיהם". היא בירכה את מנהלת בית הספר בושרא דעאס ואת רכזת המגמה סאוסן מסארווה על פתיחת ומינוף המגמה, דבר שהצריך התמודדויות מאתגרות, כולל תרגום כל תוכנית הלימודים של מגמת אמנויות העיצוב של משרד החינוך בפעם הראשונה, והקמת סדנת עיצוב רב תחומית מרשימה, הראשונה בחברה הערבית.
 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *