תצוגה מרהיבה של מיזמים ברב תחומי עמל לתעופה וחלל

מעלה אדומים2
אתמול צפינו בתצוגה מרהיבה של מיזמים שפיתחו ויצרו תלמידי בית הספר, פרזנטציה של קבוצת דיבייט באנגלית שעלתה לגמר הארצי, מפגש עם קבוצת הרובוטיקה, ולקינוח שיגור רקטות לימוד שאוספות נתונים בזמן מעופן, אשר נבנו ע"י תלמידי מגמת אווירו – חלל, בשיתוף עם מורי הפיזיקה. בתצוגה השתתפו מנכ"ל רשת הרב תחומי עמל עו"ד רוית דום עיני, צוות מטה הרשת, ראש העיר מעלה אדומים בני כשריאל, מנהל אגף החינוך בעיריה הראל הורוביץ, מנהל בית הספר הרב תחומי עמל לתעופה וחלל שמעון אש, מנהל חטיבת הביניים בני אדרי, הצוות החינוכי ועובדי המינהל. 

שיגור רקטות

מנכ"לית עמל , עו"ד רוית דום עיני: "איזו עשייה חינוכית וערכית מדהימה, למידה משמעותית שהיא גם בליבת התפיסה החינוכית שלנו ברשת הרב תחומי עמל.
כל מה שאנחנו רואים כאן מעיד על השאיפה להגיע הכי גבוה שרק אפשר, ובאירוע שיגור הרקטות יש גם אמירה ברורה של בית הספר שהשמים הם לא הגבול.
פשוט מחמם את הלב וגאווה גדולה. תודה למנהל בית הספר שמעון אש ולצוות החינוכי של בית הספר, לעובדים, לתלמידים, למנהלת הטכנולוגית בבית הספר יהודית אלוק, לאבי עמיצור רכז מצוינות בבית הספר, למיכאל סעדה מנהל מצפה הכוכבים ולויקי רנדי המדהימה המנהלת האדמיניסטרטיבית של בית הספר.
יחד נמשיך בשיתוף פעולה, הנהלת בית הספר והצוות החינוכי, עיריית מעלה אדומים בראשות בני כשריאל, מנהל אגף החינוך הראל הורוביץ ורשת הרב תחומי עמל, ונוביל את בית הספר להישגים פורצי דרך".
 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *