מורה בזרקור – לימור אברהם מעמל טק-אין

zrkor

לימור אברהם, מעמל טק-אין, היא מורה לאזרחות, רכזת חברתית ומובילת החדשנות בבית הספר.

לימור היא מורה בכל רמ"ח אבריה, הגיעה להוראה מתוך בחירה ואהבה וזה מורגש יום יום ושעה שעה. כל שיעור מתוכנן לפרטי פרטים והדגש הוא על החוויה. לימור משלבת הוראה דיגיטלית, מאמינה בתלמידים, מכוונת גבוה והתלמידים אתה. היא מאמינה בהוראה רב תחומית ובאינטגרציה של מקצועות הלימוד. הלמידה מתבצעת באמצעות פרויקטים ומפתחת את התלמיד כלומד עצמאי. התלמידים מרגישים מועצמים וחווים שיעורים "אחרים".

במסגרת הובלת החדשנות בבית הספר לימור מטמיעה את ההוראה המתוקשבת ומדריכה פרטנית את המורים בסבלנות רבה. בזכותה,  התקדמה מאוד ההוראה המתוקשבת בבית הספר.

התוכנית החברתית שאותה היא הובילה השנה, מדגישה נתינה, שיתוף פעולה עם הקהילה, הרחבת אופקים וגאוות מולדת. תוכנית מובנית המשולבת בפדגוגיה הבית ספרית.

לימור מאמינה בבני אדם ומבחינתה – "יצר האדם טוב מנעוריו", "משתדלת לעשות את מה שחשוב לפני שיהפוך לדחוף", מתווכת ומחברת בין אנשים על מנת שתיווצר סינרגיה.

שילוב של אהבת ההוראה והתלמידים, ערכיות, חריצות, מחויבות, מקצועיות ואמונה בהצלחתם של התלמידים גורמים ללימור להיות ייחודית ומיוחדת כל כך.  כה לחי!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current ye@r *